rozdzielenie tv na pokoje

1. Data: 2009-12-25 09:48:01

Temat: rozdzielenie tv na pokoje
Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak rozwiązujecie ten problem?
Czytam na necie o multiswitchach itp i to troche dla mnie nielogiczne.
Czy zamiast tego całego osprzetu kupic kilka zestawów startowych np w Cyfrze
:)

2. Data: 2009-12-25 13:23:26

Temat: Re: rozdzielenie tv na pokoje
Od: Dawid <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał pisze:
> [...]
> Czy zamiast tego całego osprzetu kupic kilka zestawów startowych np w Cyfrze

Witam
Dlaczego nielogiczne?
Kupujac 6 pakietów startowych po 30 zł ( nie wiem ile dokładnie co do
grosza), płacę miesięcznie 180 zł.Kupując jeden konkretny pakiet za 180
zł miesięcznie i rozdzielając go na 6 telewizorów, wynik bez wątpienia
jest lepszy.Jedynie początkowy wydatek jest trochę odstraszający, ale
jaki spokój.Ty mecz, żona seriale, dzieci filmy i każdy zadowolony, a i
jeszcze możesz coś nagrać w tym czasie :-)

3. Data: 2009-12-25 16:51:20

Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale mam 3tv
3 x starter w cyfrze daje 30zl
kupująć jakies multiswitche do tego 3x dekoder daje kwotę na kilka lat Cyfry
:)
a kto wie czy za rok czegoś nie zamieszają i te dekodery i multiswitche bede
musiał wymienic na lepsze
kiedys tak było z "lewymi" dekoderami cyfry
co raz lepsze musiały byc

4. Data: 2009-12-25 17:25:42

Od: Dawid <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał pisze:
> [...]
> musiał wymienic na lepsze
> kiedys tak było z "lewymi" dekoderami cyfry

? mediasaty są od początku cyfry i dalej spisują się znakomicie

Jak masz rozwiązanie, to nie wiem o co ci chodzi?
Mam spliter, tylko raz musiałem go przeprogramować, po wymianie kart c+.
Parę minut roboty na kompie.Tunery mediasata można zawsze sprzedać,
jakoś nie tracą na wartości. Kable do każdego zestawu i tak trzeba
pociągnąć.Starter c+ to wielkie zero.
To po co ten cały post i zawracanie d...py? Wszystko Wiesz, to działaj.

5. Data: 2009-12-25 17:30:48

Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ile kosztuje jeden tuner mediasat i ten spliter?

pakiet startowy do dupy? wybacz ale nie mam czasu siedzieć i oglądac cały
dzień tv a do tego same powtórki na wszystkich kanałach - no tak ale teraz w
HD :)

6. Data: 2009-12-25 17:35:39

Od: Dawid <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał pisze:
> a ile kosztuje jeden tuner mediasat i ten spliter?
a poszukaj sobie na Allegro

> pakiet startowy do dupy? wybacz ale nie mam czasu siedzieć i oglądac cały
> dzień tv a do tego same powtórki na wszystkich kanałach - no tak ale teraz w
> HD :)

A kto pyta o tv?
To po jaką chorobe Ci c+?

7. Data: 2009-12-25 18:32:14

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote in message
> [...]
bede
> musiał wymienic na lepsze
> kiedys tak było z "lewymi" dekoderami cyfry

Nie. Multiswitche działają po w.cz. (wysokiej częstotliwości) . Sprzęgają
kable z dopasowaniem falowym, aby nie tworzyły się odbicia w wy niku fal
stojących, a sygnały nie były zbyt stłumione. A dekodery - niestety
zabezpieczają prawa finansowe nadawców, więc tutaj będzie coraz większy
postęp w utrudnianu nieopłaconego odbioru.

8. Data: 2009-12-27 19:24:14

Od: "Qwinto" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Prawusek" <p...@i...pl> wrote in message

> Nie. Multiswitche działają po w.cz. (wysokiej częstotliwości) .
> Sprzęgają
> kable z dopasowaniem falowym, aby nie tworzyły się odbicia w wy niku fal
> stojących, a sygnały nie były zbyt stłumione.

Pomyliłeś chyba z symetryzatorem...

Multiswitche stosowane są do udostępniania sygnału z konwertera tupu
quatro w zbiorowych instalacjach satelitarnych:
http://images.dipol.com.pl/images/kon_quat.gif

Konwerter typu quatro w przeciwieństwie do konwertera typu fullband
(powszechnie stosowanego w domowych instalacjach) wystawia w jednym czasie
2 zakresy częstotliwości w 2 polaryzacjach (jak widać na podlinkowanym
obrazku). Dzięki temu, poprzez multiswitch można podłączyć większą ilość
odbiorników satelitarnych.

Qwinto

9. Data: 2009-12-27 19:30:02

Od: "G." <g...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Może to Ci pomoże.
http://www.dipol.com.pl/przyklady_instalacji_antenow
ych_schematy.htm

10. Data: 2009-12-27 19:31:28

Od: "Qwinto" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak rozwiązujecie ten problem?
> Czytam na necie o multiswitchach itp i to troche dla mnie nielogiczne.
> Czy zamiast tego całego osprzetu kupic kilka zestawów startowych np w
> Cyfrze

Wszystko rozgrywa się w kwestii kasy, jaką jesteś w stanie przeznaczyć na
instalacje.
Rozumiem, że chcesz rozdzielić sygnał satelitarny na kilka pomieszczeń.

Przeczytaj troszkę o takich instalacjach i powiedz co chciałbyś osiągnąć
konkretnie (np odbierać pakiet C+ na 4 telewizorach):

http://www.dipol.com.pl/konwertery_satelitarne_bib11
.htm
http://www.dipol.com.pl/schemat_instalacji_tv_naziem
nej_i_satelitarnej_na_multiswitchu_w_domu_jednorodzi
nnym_schemat04.htm
http://www.dipol.com.pl/profesjonalne_instalacje_mul
tiswitchowe_bib202.htm

Jak będziesz miał wątpliwości to pytaj.

Qwinto

Okap - jak często włączacie?
czy szlifowanie ścian jest niezbędne przed cekolowaniem?
Re: koperta
od początku
Cięcie żelbetu