Re: rozjasnianie wloskow na twarzy-sally hansen

From: "Pola" <6...@n...pro.onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: rozjasnianie wloskow na twarzy-sally hansen
Date: Tue, 18 Mar 2003 00:03:22 +0100

Użytkownik "rena" napisał w wiadomości

czy ktoras z was korzystala z tych preparatow sally hansen? chce sprobowac,
> ale widzialam w sklepie z 5 rodzajow i nie wiem czym one sie roznia.
>
> sa tez w ofecie kremy do depilacji twarzy, ale strasznie sie boje, ze po
tej
> depilacji zacznie rosnac wiecej...czy ktoras z was tego uzywala?...

Ja używam kremu do rozjaśniania włosków na twarzy Sally Hansen (Cream Hair
Bleach-Face) od kilku lat i jestem bardzo zadowolona. Efekt rozjasnienia
jest bardzo dobry, naturalny (mówię o rozjasnianiu tzw. wąsików) i u mnie
utrzymuje się około 3 tygodni. Kremik jest przy tym bardzo wydajny. Różne
rodzaje kremu są do różnych części ciała. Co do preparatów do depilacji to
nie wiem, bo nie używałam, Myślę, że zapewniają one krótkotrwały
efekt-depiluja przecież tylko wystający nad skóre włos i to bez cebulki, a
więc włosek wychodzi pewnie juz po kilku dniach.

Pozdrawiam, Pola