Re: rozjasnianie wloskow na twarzy-sally hansen

From: "Colleen" <c...@N...gazeta.pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: rozjasnianie wloskow na twarzy-sally hansen
Date: Mon, 24 Mar 2003 08:37:43 +0000 (UTC)

A moze ktoras uzywala preparatow do rozjasniania wloskow na innych czesciach
ciala niz twarz? Chodzi mi o rece. W moim przypadku depilacja nie przynosi zbyt
dobrych efektow. Wloski bardzo szybko odrastaja. Sam zabieg jest bolesny. Nie
umiem wydepilowac calych rak tak, zeby nie miec siniakow.
Jesli stosowalyscie to napiszcie czy daje to jakies efekty. Czy wloski staja
sie slabsze? Czy te preparaty moga uczulac? Wlasciwie to kazdy kosmetyk moze
uczulic, ale chodzi mi o to czy te preparaty sa tak mocne jak np. kremy do
depilacji? (Po kremach do depilacji dluzej zajmuje mi leczenie wysypki niz
cieszenie sie z efektu.)