rozlogi Janusza

1. Data: 2004-01-14 10:28:37

Temat: rozlogi Janusza
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sluchajcie, wiosna zdecydowanie nadciaga!
Janusz ja poczul, ozyl i zaczyna wypuszczac rozlogi we wszystkich mozliwych
kierunkach :-)
Musze przyznac, ze w tej jakze bogatej puli zabraklo zabraklo mi nast.
tekstu:

Zima zimą, ale niedługo będzie wiosna i maliny się znowu pojawią.
Czy ktoś zna jakąś sprawdzoną metodę przy pomocy ktorej można pozbyć się
malin??
Pozdrawiam :-)
Janusz

Albo wersja druga, tez kiedys przeciez się pojawi, predzej czy pozniej :-):

Jak się robi maliny?
Pozdrawiam :-)
Janusz

2. Data: 2004-01-14 11:11:52

Temat: Re: rozlogi Janusza
Od: "Irek" <i...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> schrieb im Newsbeitrag
8...
> Sluchajcie, wiosna zdecydowanie nadciaga!
> Janusz ja poczul, ozyl i zaczyna wypuszczac rozlogi we wszystkich
mozliwych
> kierunkach :-)

Ja tez cierpie. Gdzie nie spojrzysz: Janusz. Kochani kupcie ksiazke jakas o
winoroslach w jakims egzotycznym jezyku, moze sie wstrzyma, jak zacznie
obrazki ogladac i domyslac sie?

Irek

3. Data: 2004-01-14 11:30:07

Temat: Odp: rozlogi Janusza
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ewa Szczę?niak <e...@b...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:X...@1...17.
1.38...
> Sluchajcie, wiosna zdecydowanie nadciaga!

Czas najwyższy!!! :-))

> Janusz ja poczul, ozyl i zaczyna wypuszczac rozlogi we wszystkich
mozliwych
> kierunkach :-)

To nie tak. Basia obwieścila nadciągnięcie wielu nowych...
No to zarządziłem ćwiczenia żebyśmy się przed nimi nie skompromitowali.
Przećwiczyć odpowiedzi na zasadnicze pytania trzeba.
I kiepsko idzie....
Kombinowałem, ze po rozwinieciu tych wątków upoważnimy kogoś do kompetentnej
odpowiedzi na pytania (które się z pewnością pojawią!). Np. krety -
Bogusław, slimaki - Basia, trawy i trawniki - Tadeusz , maliny - ja, itp.
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
I apeluję o zintensyfikowanie ćwiczeń.
J.

4. Data: 2004-01-14 11:31:21

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zima zimą, ale niedługo będzie wiosna i maliny się znowu pojawią.
> Czy ktoś zna jakąś sprawdzoną metodę przy pomocy ktorej można pozbyć się

Niestety, nie ma takiej metody.... :-(
Pozdrawiam :-)
Janusz

5. Data: 2004-01-14 13:24:19

Od: "Wojtek" <pirat320@wytnij_to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Kombinowałem, ze po rozwinieciu tych wątków upoważnimy kogoś do kompetentnej
> odpowiedzi na pytania (które się z pewnością pojawią!). Np. krety -
> Bogusław, slimaki - Basia, trawy i trawniki - Tadeusz , maliny - ja, itp.

Janusz!
Ja Ciebie już zawsze będę uważał za eksperta od dżdżdżownic!!!
Wojtek

6. Data: 2004-01-14 13:33:41

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wojtek <pirat320@wytnij_to.interia.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bu3fh9$nb2$...@a...news.tpi.pl...

> Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości
> Janusz!
> Ja Ciebie już zawsze będę uważał za eksperta od dżdżdżownic!!!

???????
Mnie?????
Od dżdżownic to był tu przez chwilę znakomity, pamiętny fachowiec... Był i
zniknął...
Szkoda. Bo swietny był!
Pozdrawiam :-)
Janusz

7. Data: 2004-01-14 13:48:55

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> Kombinowałem, ze po rozwinieciu tych wątków upoważnimy kogoś do kompetentnej
> odpowiedzi na pytania (które się z pewnością pojawią!). Np. krety -
> Bogusław, slimaki - Basia, trawy i trawniki - Tadeusz , maliny - ja, itp.

W opisywaniu metod likwidowania trawnika moge pomoc.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2004-01-14 13:49:46

Od: "Wojtek" <pirat320@wytnij_to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik Wojtek <pirat320@wytnij_to.interia.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:bu3fh9$nb2$...@a...news.tpi.pl...

> ???????
> Mnie?????

A tak, Ciebie! Chodzi o radę udzieloną przez Ciebie w maju ub. roku na temat
zwalczania dżdżownic wychodzących z trawnika. Oto cytat:
"Tylko siekierą, tylko siekierą łby poucinać! Siekierę można kupić w wielu
sklepach. Napisz skąd jestes to Ci adres jakiegoś pobliskiego sklepu znajdę."
:-)))))))
Wojtek

9. Data: 2004-01-14 14:01:09

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Michal Misiurewicz
(...)
> W opisywaniu metod likwidowania trawnika moge pomoc.
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Nie wykorzystując Randapu.
Wystarczy krety oswoić, a zlikwidują trawnik w ciągu miesiąca.
:-) Bogusław

10. Data: 2004-01-15 02:40:04

Od: ogrodowyskryba <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

wrote:
> [...]
> wielu sklepach. Napisz skąd jestes to Ci adres jakiegoś pobliskiego
> sklepu znajdę." __<font size="1" color="blue">:-)))))))</font> Wojtek

I za takie perełki powinno się ogrodowe oskary przyznawać!!! Jeszcze
teraz mi sie mięsień piwny nie potrafi ze śmiechu uspokoić. Ach te
pozytywne wibracje

Pozdrawia skryba

--
s...@w...pl