rozmiar kafli na blat kuchni

1. Data: 2005-05-15 20:55:28

Temat: rozmiar kafli na blat kuchni
Od: "Michal" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc,

Chce blat kuchni wylozyc duzymi kaflami (60*60 cm). Nie potrafie znalezc
zadnych przykladowych aranzacji z takimi kaflami. wszedzie sa albo male
kafelki 10*10 (lub podobnych rozmiarow) albo blaty z fragranitu.

Czy sa jakies przeciwskazania?

Te duze kafle sa ukladane praktycznie bez fugi, zakladam kupno kafli w
niezlym gatunku, pewnie jakies wloskie. Wiem ze nie ma tak duzego wyboru
jesli chodzi o wzor (w przeciwienstwie do malych kafli).

Moze ktos ma taki blat?

ps: fragranit nie wchodzi w gre ;) Tylko kafle ;)

--
Michal

2. Data: 2005-05-16 05:32:23

Temat: Re: rozmiar kafli na blat kuchni
Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-05-15 22:55, Michal napisał(a):
> [...]
> jesli chodzi o wzor (w przeciwienstwie do malych kafli).
>
> Moze ktos ma taki blat?
>

> ps: fragranit nie wchodzi w gre ;) Tylko kafle ;)

Moja teściowa coś takiego ma, co prawda blat jest stosunkowo krótki
2-2.5m, płytki są b.duże takie jak te Twoje lub ciut mniejsze. Jako
ciekawostkę podam że płytki te nie są przyklejone, leżą na blacie (z 2
stron blatu jest zrobiona ramka (zapobiegająca przesuwaniu się płytek)w
związku z czym fugi również nie ma. Stara się jedynie nie stawiać na nim
czegoś co cieknie aby nie wlało się pod płytki. Od wielkiego dzwona
płytki są ściągane i blat pod nimi jest wycierany - brud jest tylko na
łączeniach płytek.
Jeszcze nie słyszałem od niej krytycznych uwag na temat tych płytek, ale
był to jej pomysł więc.... ;)
--
Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

3. Data: 2005-05-16 07:13:40

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 16 May 2005 07:32:23 +0200
Olo <w...@j...cy> wrote:

> Stara się jedynie nie
> stawiać na nim czegoś co cieknie aby nie wlało się pod płytki.

hmm.. w kuchni? :)

Sierp

4. Data: 2005-05-16 07:20:49

Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-05-16 09:13, Sierp napisał(a):

> hmm.. w kuchni? :)
>
> Sierp

Przecież, pisałem że to pomysł teściowej :), ja dla mnie też to dziwne
;). A zapomniałem dopisać, płytki oczywiście się nie przesuwają po
blacie bo są bardzo ciężkie (jak na płytki oczywiście).

Olo
Mój adres zakodowany w ROT 13.

5. Data: 2005-05-16 07:27:58

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 16 May 2005 09:20:49 +0200
Olo <w...@j...cy> wrote:

> Przecież, pisałem że to pomysł teściowej :), ja dla mnie też to dziwne
> ;). A zapomniałem dopisać, płytki oczywiście się nie przesuwają po
> blacie bo są bardzo ciężkie (jak na płytki oczywiście).

mysle, ze plytki to plytki - ale najgorsza w utrzymaniu czystosci
bedzie fuga (wiem, ze tutaj jej nie ma) - odbarwiac sie bedzie zapewne,
bo wilgosci i roznych specyfikow w kuchni zazwyczaj sporo

mam blat w plytek w lazience - no fuga nie wyglada juz jak na poczatku,
a ma dopiero pol roku

Sierp

6. Data: 2005-05-16 08:06:14

Od: "Michal Krawczyk" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bo wilgosci i roznych specyfikow w kuchni zazwyczaj sporo
>
> mam blat w plytek w lazience - no fuga nie wyglada juz jak na poczatku,

wiesz, fugę można zabezpieczyć specjalnym preparatem - wtedy jest nie do
ruszenia.
Wyglada jakby była polakierowana.

--
Michał

7. Data: 2005-05-16 08:34:46

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 16 May 2005 10:06:14 +0200
"Michal Krawczyk" <c...@p...onet.pl> wrote:

> wiesz, fugę można zabezpieczyć specjalnym preparatem - wtedy jest nie
> do ruszenia.
> Wyglada jakby była polakierowana.

delfinem?
wiem - mozna to zrobic po bodaj 4tyg
w kuchni jest pomalowana, ale nie powiem coby nie do ruszenia byla...

Sierp

8. Data: 2005-05-17 19:20:43

Od: "Tomasz Nowicki" <t...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

"Sierp" <s...@s...sierp.net> wrote in message
..

> delfinem?
> wiem - mozna to zrobic po bodaj 4tyg
> w kuchni jest pomalowana, ale nie powiem coby nie do ruszenia byla...

Lepiej od razu zastosować fugę epoksydową zamiast zwykłej - nie brudzi się
trwale, nie chłonie wody, nie odbarwia. Tylko droga jest.

T.

[SPAM] Zabudowa wnetrz
kratka wentylacyjna
Odplyw ze zmywarki
Kołdry, jaśki, materace z naturalnej wełny MERINO!!
Co zrobić żeby nie śmierdziały skóry baranie?