rozmowy działkowców

41. Data: 2013-11-20 08:08:32

Temat: Re: rozmowy działkowców
Od: SJS <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-11-19 22:38, k...@o...pl pisze:
> [...]
nawet czary z przetrzymaniem jej w lodówce, nie dały mi tej niesamowitej ilości soku
o ktorej słyszałam

> pewnie ;)

jeszcze coś, tylko, że nie ma tam żyżnej i urodzajnej gleby, więc może to się wcale
nie uda ;(

> no, więc właśnie. Ja musiałam jej trochę poszukać.
> A fajnie jest, gdy w ogródku jest zielono i jeszcze można zebrać owoce, Na razie
mam wielkie orzechy, tzn drzewa, bo orzechy to wiewiórki wyniosły.
> Teraz będę myśleć co dalej
> :)
I co będziesz jeść jak głód będzie? - patrz głód w Mołdawii w 1946 roku
- kto miał orzechy to przeżył

--
sjs

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

42. Data: 2013-11-20 23:10:18

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-11-20 08:08, SJS pisze:
> W dniu 2013-11-19 22:38, k...@o...pl pisze:
(...)
> I co będziesz jeść jak głód będzie? - patrz głód w Mołdawii w 1946 roku
> - kto miał orzechy to przeżył

Jakie to szczęście, że zaczęły owocować moje orzechy włoskie.
:-)

Krycha
--
,,Polak, jak mu przyjdzie fantazja do głowy, może być całkiem porządnym
człowiekiem."

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

43. Data: 2013-11-21 22:03:16

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 20 listopada 2013 08:08:32 UTC+1 użytkownik SJS napisał:

> I co będziesz jeść jak głód będzie? - patrz głód w Mołdawii w 1946 roku
>
> - kto miał orzechy to przeżył

teraz ja dzielę się z wiewiórkami
może potem one się ze mną podzielą
;)

kiwiko

44. Data: 2013-11-21 22:05:02

Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 20 listopada 2013 23:10:18 UTC+1 użytkownik Krycha napisał:

> (...)

> Jakie to szczęście, że zaczęły owocować moje orzechy włoskie.
>
> :-)
jak długo czekałaś?

kiwiko

45. Data: 2013-11-21 22:32:25

Od: SJS <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-11-21 22:03, k...@o...pl pisze:

> teraz ja dzielę się z wiewiórkami
> może potem one się ze mną podzielą
1 1/2 wiewiórki to całkiem dobra porcja mięsa

--
sjs

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

46. Data: 2013-11-23 22:09:32

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-11-21 22:05, k...@o...pl pisze:
(...)

> jak długo czekałaś?

Dziewięć lat.

Krycha.

47. Data: 2013-11-25 02:46:05

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 18 Nov 2013 23:34:26 +0100, Tadeusz Smal napisał(a):

> Zasadniczo w sklepach nigdy nie widziałem możliwości kupienia owoców pigwy.

Przedwczoraj kupiłam w K&M - w Starej Miłosnej. Drogie.
--
XL

48. Data: 2013-11-25 07:59:16

Od: SJS <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-11-25 02:46, Ikselka pisze:

> Przedwczoraj kupiłam w K&M - w Starej Miłosnej. Drogie.

Witam na "włosciach"

--
sjs

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

49. Data: 2013-11-25 15:43:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Nov 2013 07:59:16 +0100, SJS napisał(a):

> Witam na "włosciach"

Hej :-)
A, mam trochę do powiedzenia tutaj - m.in. melonami się muszę (via photo)
moimi pochwalić, co po nich teraz już nie ma śladu... :-)
--
XL

agrest, odklady
Maliny- cięcie