rozowe wlosy:)

1. Data: 2003-07-10 11:36:15

Temat: rozowe wlosy:)
Od: "Livia" <k...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

drogie Panie:) szukam sklepu wysylkowego w ktorym moglabym kupic
farbe do wlosow koloru 'roz' dokladnie o taki mi chodzi jak tu
http://www.tapety.civ.pl/tap299.html moze ktoras z was natknela sie
na cos takiego prosze bardzo o namiar.
dzieki i pozdrowka LIVIA

1. Data: 2003-07-10 16:46:28

Temat: Re: rozowe wlosy:)
Od: "Monia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> drogie Panie:) szukam sklepu wysylkowego w ktorym moglabym kupic
> farbe do wlosow koloru 'roz' dokladnie o taki mi chodzi jak tu
> [...]

Zobacz w sklepach fryzjerskich...ja farbuje koncowki na czerwono wsciklo i
tylko kupuje farbe w sklepach fryzjerskich bo zwykla farba nie daje takiego
swietnego efektu na pudelku napisane jest Evolution of the color Contrasti
firma to chyba ALFAPARF

Pozdrawiam

Monia

1. Data: 2003-07-10 19:51:51

Od: "Kreska" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
takiego
> swietnego efektu na pudelku napisane jest Evolution of the color

czy kupujesz ten kolorek moze gdzies w wa-wie???
pozdrawiam,
K.

1. Data: 2003-07-10 20:12:21

Od: "helen27" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Livia.
Gdzie kupic w Wawie nie mam pojecia lecz moja kolezanka w pracy robi takie
wlosy ma bardzo dobre kosmetyki.Osobiscie skuslam sie ostatnio na rozowo
fioletowy tyl gora blad wyszlo super podobno wygladalam jak barbi haha.Ja
pracuje tam jako manicurzystka wiec na kosmetykach do wlosow malo sie
znam,lecz zapraszam do salonu ona cuda z wlosow czaruje za mala kase.Polecam
ul.Lwowska 9 pytaj o fryzjerke Ewe.

Pozdrawiam,
Helenka

1. Data: 2003-07-11 05:24:48

Od: "Agatka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja mam czarne włosy z wściekłymi czerwonymi odrostami....efekt też
niezły;)
Agatka

1. Data: 2003-07-11 08:34:39

Od: "Monia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kreska" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> takiego
> Contrasti

> czy kupujesz ten kolorek moze gdzies w wa-wie???
> pozdrawiam,
> K.

Ja jestem z Brodna w warszawie i u siebie na osiedlu mam taki sklep
fryzjerski i tam sie zaopatruje, ale sa tez 2 sklepy przy placu
Konstytucji:-)

1. Data: 2003-07-11 08:35:35

Od: "Monia" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja mam czarne włosy z wściekłymi czerwonymi odrostami....efekt też
> niezły;)
> Agatka
>
> A ja mam blond włosy bardzo jasne z czerwopnymi wscieklymi kocowkami a
raczej tylko te z tylu wychodza swietnie z podspodu:-)

1. Data: 2003-07-11 08:56:48

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

helen27 <h...@N...gazeta.pl> napisał(a) w wiadomości

> Polecam ul.Lwowska 9 pytaj o fryzjerke Ewe.

W Augustowie czy Karpaczu?

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

1. Data: 2003-07-11 17:34:03

Od: "helen27" <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

:)) W Warszawie.

Pozdrawiam
helen27

1. Data: 2003-07-11 17:42:30

Od: "Karolina" <k...@N...net> szukaj wiadomości tego autora

--
Użytkownik "Monia" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ja jestem z Brodna w warszawie i u siebie na osiedlu mam taki sklep
> fryzjerski i tam sie zaopatruje, ale sa tez 2 sklepy przy placu
> Konstytucji:-)
>
> Pozdrawiam

WItam :)

Na bylym bazarku przy Wysockiego?:) co tylko ta jedna blaszana budka stoi?:)
Ja sie tam wlasnie zaopatruje bo mieszkam czasowo na Brodnie :)

Pozdrawiam,
Karolina

moda
kosmetyki na cellulit Tolpy