rozszezone naczynka

1. Data: 2003-10-15 23:42:59

Temat: rozszezone naczynka
Od: "Ptysiu" <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Mam jeszcze takie pytanie - wiem ze to moze bylo ale prosze nie linczujcie
mnie za to. Ostatnio zauwazylam iz zaczely mi sie bardzo rozszerzac pory na
twarzy. Moze polecicie jakis specyfi ktory rzeczywiscie jest skuteczny i
pozostawia trwale efekty.

1. Data: 2003-10-16 06:12:02

Temat: Re: rozszezone naczynka
Od: "ripple" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ptysiu" <p...@a...net> napisał w wiadomości
> [...]
na
| twarzy. Moze polecicie jakis specyfi ktory rzeczywiscie jest skuteczny i

rozszerzają ci się pory czy naczyńka?

1. Data: 2003-10-16 15:24:11

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> twarzy. Moze polecicie jakis specyfi ktory rzeczywiscie jest skuteczny i

jezeli naczynka, jak w temacie, to dobry jest Pharmaceris (Eris) na
rozszerzone naczynka, a jak pory to dobra maseczke i tonik sciagajacy :))))

pozdr

1. Data: 2003-10-16 17:19:37

Od: "Ptysiu" <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-10-16 19:36:44

Od: "ripple" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

| jezeli naczynka, jak w temacie, to dobry jest Pharmaceris (Eris) na
| rozszerzone naczynka, a jak pory to dobra maseczke i tonik sciagajacy
:))))

A czy ten Pharmaceris ma jakieś "ograniczenia wiekowe"?
używałam kiedyś mleczka do demakijazu i kremu Ziaji dla cery naczyńkowej ale
nie zauważyłam większej poprawy... :(

dermatolog mojego taty (ma ten sam problem) powiedziała, że żaden krem nic
nie da (hmmm...)

asia

1. Data: 2003-10-16 20:34:41

Od: "Nicki" <majka'usunto'@klub.chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy ten Pharmaceris ma jakieś "ograniczenia wiekowe"?

wiesz co wejdz na strone eris bo tam jest dosc duzo informacji, ale raczej
nie widzialam zeby byly ograniczenia wiekowe, byc moze bardziej fakt pory
roku, ale tez nie jestem pewna bo sama nie musialam uzywac
pozdr

1. Data: 2003-10-17 12:37:16

Od: "Winnie" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkie Grupowiczki :)

Niestety, naczynka, to moj "ulubiony" problem.
Erisu nie polecam. Na mnie absolutnie nie działa.
Polecam natomiast serię Dermiki (krem, maseczka, a przede wszystkim zel!!!)
z wyciagiem z winogron.
Poprawa widoczna, a dodatkowo moja cera ewidentnie sie uspokoila (mam
wyjątkowo wrazliwa)

Pozdrawiam,
Olga

1. Data: 2003-10-17 14:56:44

Od: "Adrianna" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zel!!!)
> z wyciagiem z winogron.
> Poprawa widoczna, a dodatkowo moja cera ewidentnie sie uspokoila (mam

A jak cenowo wygladaje te kosmetyki??

POzdrowka, Ada

1. Data: 2003-10-17 15:03:53

Od: "Winnie" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak cenowo wygladaje te kosmetyki??

ok. 50 zl. zel na esentii widzialam za 40 zl

pozdrawiam,
Olga

1. Data: 2003-10-17 15:20:36

Od: "Lady Huncwot" <l...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze polecicie jakis specyfi ktory rzeczywiscie jest skuteczny i> pozostawia
trwale efekty.

Polecam żel Auriderm K2 (z 2% witaminą K) - kupuje się go w aptece, ceny nie
pamiętam (aha, są dwie wersje - do ciała i do twarzy, więc trzeba prosić o
tę do twarzy). Polecił mi go dermatolog. Na specyfiku jest napisane, że
służy do łagodzenia stanów po chirurgii plastycznej, ale naprawdę działa na
naczynka (najlepiej jako profilaktyka, na pęknięte naczynko tylko prąd lub
laser).
No i doustnie rutinoscorbin i aesculin (chyba dobrze napisałam nazwę -
tabletki z wyciągiem z kasztanowca).
Pzdr,

Lady Huncwot
(bardzo szczęśliwa, bo upiorne pęknięte naczynko na policzku, po trzech
nieudanych próbach, wreszcie dało się zamknąć lekarzowi...)

wlosy i skora
zylaki
rytm dobowy a stosowanie kosmetykow
Efekt sztucznych rzęs-który tusz wybrać?
wrozka w krakowie?