rozwiercanie wkładki

11. Data: 2010-07-08 08:12:33

Temat: Re: rozwiercanie wkładki
Od: gary <g...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

macie rację, to było by bez sensu
ale z tą wkładką uniwersalną to "dobry" pomysł :)

12. Data: 2010-07-08 08:34:56

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu: 2010-07-08 09:57, użytkownik Rafał napisał::

> Tak, pomyliłeś.
>
> W momencie gdy nie ma kluczyka, ten "wystający element" nie jest
> wewnątrz wkładki, lecz jest pod kątem pi*drzwi 30 stopni.
> Żeby wyjąć wkładkę trzeba włożyć kluczyk i lekko go przekręcić.

I trzeba wiercic tak zeby ten wystajacy element, a wlasciwie pierscien
na ktorym on jest sie rozwalil. Wtedy mozna bedzie wyjac wkladke, bo
samo przewiercenie bebenka z zapadkami nic nie da - wkladka bedzie
zablokowana przez ten element.
Bardzo dobrze to widac jak sie wezmie do reki nowa wkladke.

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq

13. Data: 2010-07-08 09:33:38

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Damork" <d...@w...pl> wrote in message

> przesuwający rygiel nie licował się z wkładką, a był lekko przesunięty w
> bok - wydaje mi się że ma to na celu utrudnienie wybicia wkładki.

Jak sama nazwa mówi jest to rygiel, czyli zamek ma swój rygiel poruszany
ryglem wkładki - podwójne zaryglowanie.

14. Data: 2010-07-08 12:21:15

Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aczkolwiek są też wkładki, gdzie "rygiel" nie jest przekręcony o te 15°.

Nie mówiąc już o wkładkach na "gwiazdkę".

-----

15. Data: 2010-07-08 12:51:39

Od: Damork <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na mównicę wtargnął "Marek Kutyla", poprawił mikrofon, rozwarł paszczę i
ryknął:

> [...]
> zablokowana przez ten element.
> Bardzo dobrze to widac jak sie wezmie do reki nowa wkladke.

Tu się mylisz - rozwiercenie zapadek ma na celu umożliwienie obrócenia
bębenka bez użycia klucza, wystarcza wkrętak i ustawiasz bębenek w takiej
pozycji by wkładka dała się wysunąć z zamka.

Piotr Mockałło
Czarna Dama XJ 600N
http://www.osiatkowania.pl

16. Data: 2010-07-08 16:32:50

Od: Marek Kutyla <S...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu: 2010-07-08 14:51, użytkownik Damork napisał::

> Tu się mylisz - rozwiercenie zapadek ma na celu umożliwienie obrócenia
> bębenka bez użycia klucza, wystarcza wkrętak i ustawiasz bębenek w takiej
> pozycji by wkładka dała się wysunąć z zamka.

To znaczy tylko tyle ze Ty masz swoj sposob a ja swoj :-)
I jak widac oba dzialaja.

17. Data: 2010-07-09 08:04:57

Od: "Jackare" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fieta" <m...@g...com> napisał w wiadomości
m.googlegroups.com...

Można więcej szczegółów? Ukręcać w tej samej płaszczyźnie w której
obracasz klucz?

tak.

18. Data: 2010-07-09 12:56:27

Od: "Konrad N.S." <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> Bierzesz duży klucz francuski, tego typu jak w linku
> http://www.allegro.pl/item1087296918_klucz_francuski
_55_mm_x_250_mm.html
> Łapiesz nim wkładkę i ukręcasz.

ale gdzie wlozy nową wkładkę? ukręcając francuzem starą zniszczy drzwi i
miejsce mocowania wkladki. wkładka jest mała, mosiężna/stalowa, zwarta.
wkładki nie ukręci tylko zniszczy miejsce wokół wkładki.

jest jakis film jak to się ukręca (yutube, wrzuta, inne miejsce)?

19. Data: 2010-07-09 22:39:22

Od: "Kris" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrad N.S." <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> ale gdzie wlozy nową wkładkę? ukręcając francuzem starą zniszczy drzwi i
> miejsce mocowania wkladki. wkładka jest mała, mosiężna/stalowa, zwarta.
> wkładki nie ukręci tylko zniszczy miejsce wokół wkładki.
Bo nie ukręcasz wkładki. Wkładasz jakis w miare solidny klucz i nim ukręcasz
zapadki.

Kris

20. Data: 2010-07-10 04:43:32

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kris" <k...@w...pl> wrote in message

> Użytkownik "Konrad N.S." <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> Bo nie ukręcasz wkładki. Wkładasz jakis w miare solidny klucz i nim
> ukręcasz zapadki.

W wkładce typu Yale?

brama Nice i garaż Came
jaka kosiarka spalinowa ?
bidet - stelaz
Jaki garnek do gotowania na parze do kuchni gazowej?
bateria bidetowa w umywalce?