rozwód

51. Data: 2004-02-21 12:08:03

Temat: Re: rozwód
Od: "beata" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "news.tpi.pl" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
news:c176lu$d0h$1@atlantis.news.tpi.pl...
> No i dalej nie wiem, co robic
> jesli pojde na ugode, to adwokat nie bedzie mi potrzebny? czy mam wtedy
> szanse na nizsze alimenty?

Jeśli chodzi o adwokata, to chciałam powiedzieć, że koleżanka, która
się właśnie rozwodzi, umówiła się z poleconym przeaz kogoś adwokatem, że za
całą sprawę /od pocżątku do finału/ zapłaci mu 3 tys. zł /w Warszawie/.
Trwać to wszystko ma podobno około 3 lat.

52. Data: 2004-02-21 16:42:42

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek Skorski" <j...@w...pl> napisał w wiadomości news:c17d2l$qb2
> i w koło macieju
> wcale nie zależna przedewszystkim od wysokości zarobków , tylko od
> potrzeb dziecka i możliwości zarobkowania ....

Mnie nikt o potrzeby dziecka nie pytam,bylam w tym zasie na zasilku dla
bezrobotnych ,a mezowi przyznali 200zl przy zarobkach 3000 wiec o czym mowa?

Magda

53. Data: 2004-02-21 17:46:57

Od: "Jarek Skorski" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Mnie nikt o potrzeby dziecka nie pytam,bylam w tym zasie na zasilku
> dla bezrobotnych ,a mezowi przyznali 200zl przy zarobkach 3000 wiec o
> czym mowa?

o tym od czego uzależniona jest wysokość alimentów ....

zarabiał 3000 czy koledzy z pracy mowili ze u nich niektorzy tyle
zarabiaja ?
bo ja swego czasu podobno zarabialem 3500 ....

54. Data: 2004-02-21 17:47:45

Od: "Jarek Skorski" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Mnie nikt o potrzeby dziecka nie pytam,bylam w tym zasie na zasilku
> dla bezrobotnych ,a mezowi przyznali 200zl przy zarobkach 3000 wiec o

a ostatnio jako bezrobotnemu podwyższyli z 300 na 330
więc o czym mowa ?

55. Data: 2004-02-21 18:10:53

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nigdy w zyciu jej nie uderzylem, wiec nie ma obdukcji.
> Ale czy mam jej pojsc na kompromis i zrobic tak jak ona sobie to
> zaplanowala?
> Znalazla sobie kogos innego, zakochala sie widocznie i tyle, a teraz chce
> sie szybko rozwiesc i cala wine zwali na mnie, ze bylem zlym ojcem, zlym
> mezem, ale to nie tak.....

nie musi mieć obdukcji.
Wystarczy, że będzie miała wiarygodnych świadków.

np. mój starszy syn w każdej chwili jak się ktoś go spyta, czy tatuś bije
mamusię, odpowie twierdząco. Choć to nie do końca prawda, bo tylko monsz
czasem mnie w żartach w pupę klepnie.

A.

56. Data: 2004-02-21 18:12:45

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zarabiał 3000 czy koledzy z pracy mowili ze u nich niektorzy tyle
> zarabiaja ?
> bo ja swego czasu podobno zarabialem 3500 ....

On mial swoj zaklad -byl wlascicielem wiec to nie koledzy a on powiedzail ze
tyle zarabia na czysto.

Magda

57. Data: 2004-02-21 18:13:52

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Wlasciwie to zle napislam-dziecku przyznali a nie mezowi :-)

> a ostatnio jako bezrobotnemu podwyższyli z 300 na 330
> więc o czym mowa ?

Ale o co chodzi?

Magda

58. Data: 2004-02-21 20:58:01

Od: :: Solana :: <s...@h...NO-SPAM.com> szukaj wiadomości tego autora

Mrowka wrote:
> Wlasciwie to zle napislam-dziecku przyznali a nie mezowi :-)

A nie mozesz wniesc sprawy o podwyzszenie alimentow? Wez adwokata z
urzedu (kiedys o adwokata trzeba bylo zlozyc podanie razem z wnioskiem o
alimenty).

Piszac pozew oblicz ile potrzebujesz, jakie masz koszty, przedstaw
mozliwie duzo dokumentow, wtedy sad wezmie to pod uwage.

W razie czego odezwij sie na priva.
magda

59. Data: 2004-02-21 21:58:47

Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik ":: Solana ::" <s...@h...NO-SPAM.com> napisal w
wiadomosci news:c18g7c$phj$1@news.onet.pl...

> A nie mozesz wniesc sprawy o podwyzszenie alimentow? Wez adwokata z
> urzedu (kiedys o adwokata trzeba bylo zlozyc podanie razem z wnioskiem o
> alimenty).

Dogadalismy sie miedzy soba i Ex zgodzil sie placic wiecej,poza tym kupuje
corce ubrania i co roku na spole wyprawke do szkoly.Wiec jest Ok :-)

> W razie czego odezwij sie na priva.

Dziekuje :-)

Pozdrawiam.Magda

60. Data: 2004-02-23 10:32:22

Od: "Ijon" <i...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

"news.tpi.pl" <a...@w...pl> wrote in message

> nie moze miec nic takiego, bo to zadnej szarpaniny miedzy nami nigdy nie
> doszlo
> no chyba, ze ma jakiegos znajomego lekarza
> albo pewnie jakies zaufane kolezanki wezwie na swiadkow i beda bezczelnie
> klamac, ze ja bilem na ich oczach

Klamstwo ma krotkie nogi czlowieku. IMHO kazdy srednio rozgarniety adwokat
cos takiego rozwali dopytujac o szczegoly i konfrontujac zeznania.
Na Twoim miejscu - gdybym mial czyste sumienie - nie dalbym sie zastraszyc.

Jak zatrzymać
czy jestem służącą?????????
dysortografia
dysortografia