rozwój piersi u dziecka

1. Data: 2002-11-21 08:59:58

Temat: rozwój piersi u dziecka
Od: "Beata" <wasilb@anty_spam.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja córka ma 10 lat ,zaczęła dojrzewać. Nie pamiętam już jak to było ze
mną. Chodzi przedewszystkim o to, że wykształciła jej się tylko jedna pierś,
a na drugiej nie widać narazie żadnych zmian. Czy jest to normalne zjawisko,
czy może jakieś zaburzenia hormonalne?????
Nadmieniam, że dziecko ma problemy z tarczycą (wole tarczycy, zapalenie
tarczycy, zażywa leki z hormonem tarczycy LETROX 100). BARDZO PROSZĘ O
ODPOWIEDŹ!!!!!!!!!

Beata z Bydgoszczy!!!!

2. Data: 2002-11-21 09:32:56

Temat: Re: rozwój piersi u dziecka
Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nadmieniam, że dziecko ma problemy z tarczycą (wole tarczycy, zapalenie
> tarczycy, zażywa leki z hormonem tarczycy LETROX 100). BARDZO PROSZĘ O

Beato, tak na odległośc się nie da......trzeba mieć dziecko przed sobą i
jego wynki badań.
Endokrynolog dziecięcy, który prowadzi córkę zajmuje się na pewno problemem
dojrzewania u dzieci. Wybierzcie się do niego.
Ola

3. Data: 2002-11-21 09:55:01

Od: "Majka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chodzi przedewszystkim o to, że wykształciła jej się tylko jedna
> pierś,

A znaczna jest ta różnica? Ja pamiętam że u mnie też zaczęło się od lewej
piersi i do tej pory (mam 22 lata) jest ona minimalnie większa, ae z tego co
wiem to takie niewielkie dysproporcje są niczym nadzwyczajnym..

4. Data: 2002-11-21 10:32:51

Od: Albert Jacher ChosenByGod <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 21 lis 2002 from pl.sci.medycyna message-id=
news:ari707$kmb$1@news.tpi.pl :

> Chodzi przedewszystkim o to, że wykształciła jej się tylko jedna pierś,

Wszystko jest w porzadku. Ludziom zwykle wyksztalca sie tylko jedna pierś.
Dwie piersi pojawiaja sie tylko u zdeformowanych płodów albo u tzw.
zroślaków, czyli tzw. bliźniaków syjamskich.
Ale wtedy i tez czasem podejmuje się próby rozdzielenia chirurgicznego,
tak, żeby jedno dziecko miało tylko jedną pierś.

Dlatego nie powinnaś sie martwić tym, że twoje dziecko ma prawidłową,
zdrową budowę ciała.

Albert Jacher, WiseChosenByGod, WiseChosenByWakanAlo, MadryPrzezBogaWybrany
http://albertanism.freezope.org/pl/ (%) http://albertan.republika.pl/
gg#155642 alt.religion.albertanism
WSPIERAJ PROROKA ALBERTA FINANSOWO, ORGANIZACYJNIE, INFORMACYJNIE!

5. Data: 2002-11-21 11:09:36

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> A FollowUp to a message dated 21 lis 2002 from pl.sci.medycyna message-id=
> news:ari70> Albert Jacher, WiseChosenByGod, WiseChosenByWakanAlo,
MadryPrzezBogaWybrany
> Wszystko jest w porzadku. Ludziom zwykle wyksztalca sie tylko jedna pierś.
> Dwie piersi pojawiaja sie tylko u zdeformowanych płodów albo u tzw.
> zroślaków, czyli tzw. bliźniaków syjamskich.

Nie wypisuj bzdur!
Ania

6. Data: 2002-11-21 14:31:57

Od: "Amalein" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tak, żeby jedno dziecko miało tylko jedną pierś.
>
> Dlatego nie powinnaś sie martwić tym, że twoje dziecko ma prawidłową,

W tej chwili przegiales cwaniaczku. Kobieta martwi sie o dziecko a ty takie
bzdury piszesz.
Jezyk polski ma to do siebie , iz moze byc odczytywany z kontekstu, dlatego
nie czepiaj sie slow!!!
JESLI POTRAFISZ POMOC - POMOZ - JESLI NIE - SPIER...... JASNE???
Jesli jestes chedozonym trollem - SPIER.....
Jesli jestes cynikiem - SPIER...
etc., etc.
Jesli jestes "zaburzony" - udaj sie do psychiatry, zdiagnozuje i pomoze...
A moze wystawil ci jakas diagnoze? To przepraszam za to ze sie unioslem ,
ale trudno ocenic mi chorego bez badania klinicznego.
Sprawia ci przyjemnosc ze ktos czyta twojego posta i sie oburza na to co
napisales, nie czujesz sie wtedy osamotniony? , mamusia cie zostawila?
za wczesnie od piersi odstawila? IDZ DO PSYCHIATRY!!!

Niepozdrawiam - Amalein

PS. Do grupowiczow - przepraszam jesli zlamalem jakies zasady /zwlaszcza
dotyczace kultury/.
PPS Nie karmic trolli - Pozdrawiam wszystkich /bez Alberta Jachera/ -
Amalein

7. Data: 2002-11-21 14:33:21

Od: "Amalein" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beata" <wasilb@anty_spam.wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Nadmieniam, że dziecko ma problemy z tarczycą (wole tarczycy, zapalenie
> tarczycy, zażywa leki z hormonem tarczycy LETROX 100). BARDZO PROSZĘ O

Czesc!
Uwazam ze najlepszym rozwiazaniem jest wizyta u endokrynologa dzieciecego.
Pozdrawiam serdecznie - Amalein

8. Data: 2002-11-21 15:01:51

Od: Albert Jacher ChosenByGod <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 21 lis 2002 from pl.sci.medycyna
message-id= news:ariqot$eer$1@absinth.dialog.net.pl :

> W tej chwili przegiales cwaniaczku. Kobieta martwi sie o dziecko a ty
> takie bzdury piszesz.

O co ci chodzi? Skad ta twoja zlosc i agresja?!
Przeciez kobieta sie martwi, ze dziecko ma jedna piers.
Nie znam osobiscie zadnych zyjacych ludzi, z dwoma piersiami, wiec jedna
piers uznaje za norme.
Studiowalem nawet medycyne i widzialem ludzi z swoma piersiami ale to byly
preparaty w slojach w muzeum anatomii. Przedstawiano je jako anomalie
rozwojowe.

Jeli wiec idzie o piers to raczej ja mam racje a nie ty.
Poczytaj o budowie czlowieka, zanim zaczniesz sie wypowiadac publicznie.
W ksiegarniach jest wiele odpowiedniej literatury.

Jesli komus nie chce sie nawet ruszyc z domu to moze z domu sprawdzic w
Internet:
http://www.anatomy.ib.amwaw.edu.pl/edu/czlek/czlekcz
esci.htm#piers

http://www.zdrowie.med.pl/uk_oddech/anat_i_fizjo/a_o
dd.html
'''
Torakochirurgia
Torakochirurgia (z greckiego thoraks = pierœ, klatka piersiowa + cheirurgia
= rękodzielnictwo) jest działem medycyny klinicznej zajmujšcym się
chirurgiš klatki piersiowej.

Klatka piersiowa
Klatka piersiowa stanowi górnš połowę tułowia. Jej œciany tworzy zršb
kostno-chrzęstny (szkielet),
mięœnie, błony i skóra. Szkielet klatki piersiowej tworzš: z tyłu -
kręgosłup piersiowy (12 kręgów), z przodu - mostek, z obu boków - żebra (12
par). Œciany obejmujš przestrzeń zwanš jamš klatki piersiowej, zawierajšcš
narzšdy: serce, wielkie naczynia (np. aorta), tchawicę, płuca, przełyk i
inne. Szkielet jest tak skonstruowany i połšczony, że jego ruchy powodujš
zwiększenie (wdech) lub zmniejszenie (wydech) pojemnoœci jamy klatki
piersiowej. Żebra ułożone równolegle sš połšczone od przodu z mostkiem
chrzšstkami. Przedzielone sš przestrzeniami międzyżebrowymi, w każdej
znajdujš się mięœnie międzyżebrowe, tętnica, żyła i nerw międzyżebrowy.
Otwór górny klatki piersiowej, ograniczony mostkiem, pierwszymi żebrami i
trzonem I kręgu piersiowego łšczy jš z szyjš. Otwór dolny klatki
piersiowej, znacznie większy, ogranicza: od tyłu XII kręg piersiowy, z
boków - XII, XI żebro, łuki żebrowe (łšczšce się ze sobš chrzšstki żeber od
X do VII), z przodu - wyrostek mieczykowaty mostka. Do wyżej wymienionego
ograniczenia przyczepia się przepona i zamykajšc otwór oddziela jamę klatki
piersiowej od jamy brzusznej
'''

Ja ciebie pozdrawiam! :-)
Zycze rowniez mądrości!

---
*Na impertynenckie albo głupie teksty zwykle nie odpowiadam.*
Followup-to: alt.religion.albertanism <-wysylaj i czytaj

9. Data: 2002-11-21 15:13:51

Od: "Amalein" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coz - nie pozostalo mi nic innego jak zacytowac ci Tuwima....
"Pewnie spodziewasz sie riposty?
Nie dam ci psztyczka w nos,
ani nawet klapsa.
Nie powiem "jebal cie pies"
bo to mezalians bylby dla psa."

PS. To ostatni okruch z mojego stolu dla ciebie trollu, gin smiercia
glodowa!
PPS Raz jeszcze przepraszam Grupowiczow za karmienie trolla . To juz po raz
ostatni. Nie bedzie flame war. Pozdrawiam serdecznie - Amalein

10. Data: 2002-11-21 15:47:02

Od: Albert Jacher ChosenByGod <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 21 lis 2002 from pl.sci.medycyna message-id=
news:arit7e$p5r$1@absinth.dialog.net.pl :

> Nie powiem "jebal cie pies"
> bo to mezalians bylby dla psa."
>
> PS. To ostatni okruch z mojego stolu dla ciebie trollu, gin smiercia
> glodowa!

Czy coś wspólnego z medycyną?

---
*Na impertynenckie albo głupie teksty zwykle nie odpowiadam.*

Bajpasy na nogi...
Problemy żołądkowe - dość pilne.
swisty i ciezkie lapanie oddechu-prosze o porady
zapalenie jelita grubego
zapalenie jelita grubego