rozwój piersi u dziecka

71. Data: 2002-11-23 02:37:35

Temat: Re: rozwój piersi u dziecka
Od: "Mariusz Pont" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc.

> prawidlowo: "brodawki sutkowe"

albo gruczoły sutkowe...

Mariusz

72. Data: 2002-11-23 08:42:26

Od: Myjk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-=Albert Jacher, MD ChosenByGod=-
<i...@p...onet.pl>

> Nie pisuj do mnie!

ROTFL!!! to dziala ludziki ;)
dokarmic trolla tak, zeby sie porzygal z przejedzenia ;>

--
Pozdor Myjk
www.ligowiec.com.pl

73. Data: 2002-11-23 08:53:06

Od: Myjk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

-=Albert Jacher, MD ChosenByGod=-
<i...@p...onet.pl>

> Myślałem co by ci odpowiedzieć na twoje pytania, ale twoje niegodziwe
> wypowiedzi wobec mnie skłoniły mnie by ci odpowiedzieć:

PS napisz gdzie to sie niegodziwie o Tobie wypowiadalem..
bo IMHO bylem z calej tej powodzi postow najbardziej mily
i tolerancyjny w stosunku do Twoich wypowiedzi..
gdzie to ja tak bardzo Cie zniewazam, wyzywam, obrazam..

co stwierdzam.. to samo co moj przedpiszcza z innej galezi:

"Pewnie - najlatwiej podwinac ogon jak brakuje argumentow.
Ot i caly prorok."

Pozdorki dla Amelin ;) (nie bede odmieniac, bo nie wiem jak ;)

PS w razie jakby mnie naprawde skillowal..
to niech ktos mnie wyciagnie z ichniego KFa jeszcze na chwile ;p
naprawde chcialbym uslyszec odpowiedzi na trapiace mnie pytania..

--
Pozdor Myjk
www.ligowiec.com.pl

74. Data: 2002-11-23 09:11:18

Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 23 lis 2002 from pl.sci.medycyna message-id=
news:Xns92CF66DE9DB3Dqwertyozxcvalvtw@212.76.33.130 :

> PS napisz gdzie to sie niegodziwie o Tobie wypowiadalem..

W toich postach mozna wyczytac lekcewazące, pogardliwe nastawienie do mnie.

> bo IMHO bylem z calej tej powodzi postow najbardziej mily
> i tolerancyjny w stosunku do Twoich wypowiedzi..

Przyznaje, ze wyrózniales sie nieco na korzysc od innych zlosliwych wobrc
mnie. Dlatego tez dawalem ci kilka kolejnych szans, odpowiadalem i
odpowiadam jeszcze teraz.

> gdzie to ja tak bardzo Cie zniewazam, wyzywam, obrazam..

Zniewazasz mnie tonem twoich wypowiedzi, ironicznymi tekstami, publicznym
podwazaniem moich dobrych intencji i cech charakteru.
Nie musisz mnie 'wyzywac', starales sie byc bardziej subtelny w twoich
metodach ponizania mnie.

> co stwierdzam.. to samo co moj przedpiszcza z innej galezi:
>
> "Pewnie - najlatwiej podwinac ogon jak brakuje argumentow.
> Ot i caly prorok."

Wszystko mozna komus bezpodstawnie zarzucic. Mozna najpierw kogos obrazic
wulgarnym zachowaniem, a potem jak ten obrazony nie odpowiada, to mozna to
interpretowac jako "brak argumentow".

Doradzam ci inna interpretacje: "Wybrany ma wiele argumentow, ale nie widzi
sensu w spieraniu sie z ludzmi zle nastawionymi i niezyczliwymi."

> PS w razie jakby mnie naprawde skillowal..

Niech sie inni nie fatyguja... sam ci przedstawilem moje wyjasnienie.
Bywaj zdrow!

--
Albert Jacher lek., WiseCHOSENByGodWakanAlo, MadryPrzezBogaWakanAloWYBRANY

75. Data: 2002-11-23 09:37:54

Od: Myjk <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W toich postach mozna wyczytac lekcewazące,
> pogardliwe nastawienie do mnie.

jak nizej..

> Przyznaje, ze wyrózniales sie nieco na korzysc od innych zlosliwych
> wobrc mnie. Dlatego tez dawalem ci kilka kolejnych szans, odpowiadalem
> i odpowiadam jeszcze teraz.

odpowiadasz - owszem - ale nie na temat.. zadalem Ci sporo pytan,
do ktorych dazylem od samego poczatku dyskusji z Toba..
ja wiem, ze nie umiesz juz wytlumaczyc swojego postu wobec Beaty
bo wiele osob udowodnilo Ci, ze nie byl on na miejscu..
jak wiec to inaczej nazwac jak brak argumentow w dyskusji..?
ucieczka od odpowiedzi z tlumaczeniem, ze ktos Cie obraza,
jest najlatwiejszym wyjsciem.. ale czy inteligent tak postepuje?

> [...]
> publicznym podwazaniem moich dobrych intencji i cech charakteru.
> Nie musisz mnie 'wyzywac', starales sie byc bardziej subtelny w twoich

postepuje zupelnie jak Ty.. Ty popisujesz sie swoja wiedza
i za wszelka cene chcesz pokazac jak bardzo Ty jestes madry,
a jak reszta glupia przy Tobie.. przez co ponizasz swoich przedpiszcow..
ja sie ponownie pytam.. PO CO?! PO CO zlapales za slowa Beate, skoro
dobrze wiedziales o co chodzi?

> Wszystko mozna komus bezpodstawnie zarzucic. Mozna najpierw kogos
> obrazic wulgarnym zachowaniem, a potem jak ten obrazony nie odpowiada,
> to mozna to interpretowac jako "brak argumentow".

tylko ze to Ty pierwszy obraziles Beate.. wytknales jej niewiedze
byc moze w temacie, w ktorym jest zielona, bo pracuje na przyklad
w ksiegowosci.. i ja sie wcale jej nie dziwie, ze nie wie rzeczy,
o ktorych tu piszesz z encyklopedyczna precyzja.. ja TEZ nie wiem
wszystkiego..

sam czytam grupe, bo mozna sie dowiedziec ciekawych rzeczy..
ale czy to znaczy ze musze znac wszsytkie pojecia medyczne?
odpowiadam Ci, ze nie jest mi to niezbedne.. byc moze znam sie na innych
rzeczach, o ktorych Tobie sie wogole nie snilo..

> Doradzam ci inna interpretacje: "Wybrany ma wiele argumentow, ale nie
> widzi sensu w spieraniu sie z ludzmi zle nastawionymi i
> niezyczliwymi."

pamietaj ze sam ich do siebie tak nastawiles.. nikt inny.. tylko Ty
wnioski wyciagniesz sam, czy mam Ci pomoc?

> Niech sie inni nie fatyguja... sam ci przedstawilem moje wyjasnienie.
> Bywaj zdrow!

super.. czekam w takim razie na odpowiedzi na dreczace mnie pytania

--
Pozdor Myjk
www.ligowiec.com.pl

76. Data: 2002-11-23 10:07:38

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Albert Jacher, MD ChosenByGod" napisał ...

> Dlatego tez dawalem ci kilka kolejnych szans ...

A ja dam Ci szansę na poznanie zasad pisowni języka polskiego
http://slowniki.pwn.pl/zasady/629419_1.html
/"Użycie wielkiej litery ze względów uczuciowych i grzecznościowych"/
Błędy w pisowni zaimków osobowych jest u Ciebie nagminny,
więc czas najwyższy dowiedzieć się tego, co każdy absolwent
podstawówki wiedzieć powinien.
Nie czepiałabym się, gdybyś wszystko pisał małymi literami
(mało poprawne, ale w usenecie dopuszczalne),
ale fakt, że używasz wielkich liter w wyrażeniach typu
"Teoria Mądrości", a zapominasz o ich istnieniu
zwracając się do swoich rozmówców, to po pierwsze
brak szacunku, a po drugie jawny dowód niedouctwa.

Mała Mi

77. Data: 2002-11-23 12:09:28

Od: Luser <l...@s...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Albert Jacher ChosenByGod (i...@p...onet.pl):
> A FollowUp to a message dated 22 lis 2002 from pl.sci.medycyna
> message-id= news:6dad.00000e80.3dde95af@newsgate.onet.pl :

> Mam inny poglad. uwazam, ze nasi przodkowie byli glupsi od nas i nie warto
> powielac i nasladowac ich glupoty.
> Inna sprawa to to, ze my jestesmy teraz przodkami dla przyszlych pokolen!
> Dlatego warto sie troche wysilic, aby przyszle pokolenia mialy madrzejsze
> jezyki, cywilizacje, religie. Podejrzewam, ze przyszle pokolenia beda nam
> za nasze - madrzejsze dziedzictwo wdzieczni.

A nie lepiej dac spokoj i sprobowac sensownie odpowiedziec na pytanie z
poczatku watku? Zamiast zastanawiac sie nad jego poprawnoscia
jezykowa... Nie udawaj, ze nie wiedziales o co chodzi - tak glupi chyba
nie jestes?

Luser

78. Data: 2002-11-23 18:44:12

Temat: Re: jezyk polskawy
Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 23 lis 2002 from pl.sci.medycyna message-id=
news:arnjvn$m88$1@news.tpi.pl :

> Błędy w pisowni zaimków osobowych jest u Ciebie nagminny,
> więc czas najwyższy dowiedzieć się tego, co każdy absolwent
> podstawówki wiedzieć powinien.

Co ja mam napisac jeszcze, zebys ty i tobie podobni zrozumieli w koncu, ze
ja nie jestem katolikiem!

Nie pisze, nie uzwam katolickiego polskiego jezyka!

Jakbym go uzywal, tobys mi moze mogla zwracac uwage.
Przyjmij w przyblizeniu, ze ja uzywam jezyka polskawego.

Kilka cech tego jezyka to:
Nie przejmowanie sie polskimi literami a w szczegolnosci:
ą, ś, ź.

Nie przywiazywanie wagi do wielkosci liter.

Nie uzywanie tytulow zwiazanych z niewolnictwem/feudalizmem: Pan, Pani.

Uwzglednij w przyszlosci, ze nie wszyscy ludzie mysla twoimi kategoriami
myslowymi i religijnymi. Ja, prorok nowoczesnej religii jestem jednym z
nich.

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., WiseCHOSENByGodWakanAlo, MadryPrzezBogaWakanAloWYBRANY
http://albertanism.freezope.org/pl/

79. Data: 2002-11-23 18:44:27

Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

80. Data: 2002-11-23 18:53:28

Od: "Albert Jacher, MD ChosenByGod" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 23 lis 2002 from pl.sci.medycyna
message-id= news:slrnattajd.avg.luser@localhost.localdomain :

> [...]
> z poczatku watku? Zamiast zastanawiac sie nad jego poprawnoscia
> jezykowa... Nie udawaj, ze nie wiedziales o co chodzi - tak glupi

Zgadzam sie z toba. Tez uwazam, ze zamiast pouczac mnie o roznicach miedzy
sutkiem a piersia, ludzie powinni wytlumaczyc tamtej kobiecie gdzie
popelnila blad w terminologii. Mogliby tez odniesc sie do meritum sprawy i
uspokoich kobiete, ze ta sprawa nie wyglada na pilna i jak sie niepokoi, to
niech dziewczyne przyprowadzi kiedys do lekarza na badanie tego sutka albo
uklady hormonalnego.

Niestety kilka osob wolalo czepiac sie mnie personalnie a nie odnosic sie
do tematu watku. Caly watek urosl wiec do 60 postow!
A merytorycznych wypowiedzi jest tam moze 5-10...

Ja na tamten post odpowiedzialem odnoszac sie do tego, co zwrocilo moja
uwage. Jesli moi krytycy potrafia skutecznie diagnozowac zaburzenia
hormonalne przez internet, to mogli pisac ich odpowiedzi od razu na temat.

Z dobrymi życzeniami,
--
[...]

Bajpasy na nogi...
Problemy żołądkowe - dość pilne.
swisty i ciezkie lapanie oddechu-prosze o porady
zapalenie jelita grubego
zapalenie jelita grubego