ruch fizyczny a libido ;)

1. Data: 2008-07-24 08:14:50

Temat: ruch fizyczny a libido ;)
Od: "Kerry" <k...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Czy wzmożony (relatywnie do poprzedniego, praktycznie żadnego ruchu) ruch
fizyczny, tj. ćwiczenia siłowe, trochę gimnastyki, może wpłynąć znacząco na
libido, w pozytywnym tego słowa znaczeniu? ;)
Proszę o powazne odpowiedzi, bo mnie to zastanawia, gdyz zaobserwowałem to u
siebie :P
Znaczy się, żona również ;)

Kerry

2. Data: 2008-07-24 08:17:48

Temat: Re: ruch fizyczny a libido ;)
Od: "Kerry" <k...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

Kerry napisał(a):

> [...]
> na libido, w pozytywnym tego słowa znaczeniu? ;)
> Proszę o powazne odpowiedzi, bo mnie to zastanawia, gdyz zaobserwowałem

Aha, do tego również dieta, mniej tłuszczu, węglowodanów, nie jakaś
spartańska, ale oponki trzeba zrzucić, a z kazdym rokiem będzie trudniej ;)
Czyli - czy to ruch, czy dieta, czy obie rzeczy mają wpływ na większe
libido? :)

Kerry

3. Data: 2008-07-24 12:22:28

Od: "Alien" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kerry" napisał:
> Czyli - czy to ruch, czy dieta, czy obie rzeczy mają wpływ na większe
> libido? :)

Strzelałbym, że obie.
Przy czym nie ograniczyłbym się jedynie do libido - ale ogólnie do
"żywotności" człeka ;)
Chyba nie zaprzeczysz, że ogólnie czujesz się nieco lepiej, więcej masz
energii?

4. Data: 2008-07-24 14:18:10

Od: "Kerry" <k...@k...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alien" <a...@a...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> "żywotności" człeka ;)
> Chyba nie zaprzeczysz, że ogólnie czujesz się nieco lepiej, więcej masz

Ano, coś w tym jest ;)

Kerry

5. Data: 2008-08-05 22:40:54

Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@g...internetdsl.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kerry wrote:
> Czy wzmożony (relatywnie do poprzedniego, praktycznie żadnego ruchu) ruch
> fizyczny, tj. ćwiczenia siłowe, trochę gimnastyki, może wpłynąć znacząco
> na libido, w pozytywnym tego słowa znaczeniu? ;)

jesli odnosisz sukcesy na tym polu to jak najbardziej + poprawa ukl.
krazenia.

przeziebienie a leki alergiczne
Czy piwo tuczy?
wypadanie włosów
pulsometr...?
Re: bóle w mięsniach (jak od użądlenia trzydziestu pszczół)