rudosc na chwile

1. Data: 2002-12-17 22:55:36

Temat: rudosc na chwile
Od: "almadka" <a...@W...TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam czarne wlosy, ale od jakiegos czasu marzy mi sie rudosc, ale na chwile.
Czy jak wybarwie sobie wlosy na blond, na to poloze rudy, potem za dwa
miesiace na to czarny, to nie wyjda mi zielone wlosy? Moja kolezanka kilka
lat temu po takiej operacji miala zielonkawy odcien. Nie wiem jakiej farby
uzywala, wiec nei mam pewnosci czy to wina taniego specyfiku, czy tak to sie
musi skonczyc.

pozdrawiam
almadka

1. Data: 2002-12-17 23:42:16

Temat: Re: rudosc na chwile
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy jak wybarwie sobie wlosy na blond, na to poloze rudy, potem za dwa
> miesiace na to czarny, to nie wyjda mi zielone wlosy?

Zielone może nie wyjdą, ale mocno je osłabisz. Już sama dekoloryzacja włosów
czarnych jest dla nich "szokiem", potem chcesz nałożyć farbę rudą - OK. I tu
STOP!!! Nałożenie na dwa miesiące farby i potem znowu dekoloryzacja to dla
włosów nic dobrego. Musisz sobie chyba darować, albo pozostać w rudości na
dłużej.

Pozdrawiam
Kasia

1. Data: 2002-12-18 08:13:23

Od: "ANKA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> uzywala, wiec nei mam pewnosci czy to wina taniego specyfiku, czy tak to

Czesc,
moja rada jest taka zebys wybrala sie z tym problemem do dobrego salonu
fryzjerskiego poniewaz duzo zalezy od farby jaka sobie nalozysz oraz od
twoich wlosow. Problem z rudymi na blond jest jeszcze taki ze zmywaja sie na
rozowy...
W zakladach maja tzw. coloranse - ma taki sam kolor jak farba a nie jest
farba ma lagodniejszy sklad i lepiej schodzi z wlosow i napewno nie jest tak
szkodliwy jak farba.
W kazdym razie radze nie robic samej eksperymentow w domu.
Pozdrawiam serdecznie
Ania

1. Data: 2002-12-18 17:12:30

Od: m3duz4 <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

a moze na blond nie nakladac potem rudej farby a eksperymentowac sobie
z mniej radykalnymi srodkami?
np pallete szamponetki

wtedy bedziesz sobie mogla zmieniac odcienie na jakie chcesz a jak ci
sie znudzisz po prostu wrocisz do ciemnych :)

m3duz4

1. Data: 2002-12-19 09:37:27

Od: "almadka" <a...@W...TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "m3duz4" <m...@i...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> wtedy bedziesz sobie mogla zmieniac odcienie na jakie chcesz a jak ci
> sie znudzisz po prostu wrocisz do ciemnych :)

Ja sie w ogole zastanawiam, czy musza mi wybarwiac wlosy az do blondu... nie
moga zostawic w fazie jasnego lub sredniego brazu ( czy burosci,bo nie wiem
jak wyglada proces wybarwiania) i na to nalozyc rudosc o ktora mi chodzi?
Tez by wyszla...Bo ja to w sumie bardzo niebardzo chce byc blondynka.

feeria
włosy
NIEBIESKIE OCZY A CIENIE :)
Urządzenie do manicure firmy Clatronic.