rurka + prysznic

1. Data: 2005-06-16 10:48:53

Temat: rurka + prysznic
Od: "Kwasik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Będąc ostatnio u naszych zachodnich sąsiadów widywałem takie oto zjawisko
zarówno w hotelach, jak i w mieszkaniach prywatnych. Około 10 centymetrowa
rurka w pełni otwarta z obu stron, z jednej stronu kształtem przypominająca
korek do prysznica. Zastosowanie ma toto takie, że po włożeniu do prysznica
poziom wody podnosi się właśnie do tych 10cm i potem swobodnie spływa przez
oną rurkę.
I teraz pytanko - czy ktoś z Was to praktykuje, czy przy prysznicu jest to
bardzo głośne (woda wpada w wodę, a nie w pusty prysznic) i czy jest to
gdzieś do dostania w Polszy (może słabo szukałem, ale w budohiper nie wpadło
mi to ostatnio w oczy) ?

--
pozdrawiam,
Kwasik

2. Data: 2005-06-16 11:28:11

Temat: Re: rurka + prysznic
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kwasik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> I teraz pytanko - czy ktoś z Was to praktykuje, czy przy prysznicu
> jest to bardzo głośne (woda wpada w wodę, a nie w pusty prysznic)

Głośne może nie tak bardzo jak chlapliwe. Zresztą... moi rodzice w
ramach remontu zafundowali sobie natrysk w miejsce wanny, myjąc się u
nich (często w godzinach ciszy nocnej) największy hałas robię waśnie
lejąc wodę na pusty brodzik. Na stelażu stoi, niczym nie wygłuszony i
strasznie dudni...

> i czy jest to gdzieś do dostania w Polszy (może słabo szukałem, ale
> w budohiper nie wpadło mi to ostatnio w oczy) ?

znajdzesz, chyba że sam wyrzeźbisz z korka do odpływu sztuk jeden i
kawałka rurki.

J.

3. Data: 2005-06-16 18:38:09

Od: Michal Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 6/16/2005 12:48 PM, Kwasik wrote:
> korek do prysznica. Zastosowanie ma toto takie, że po włożeniu do prysznica
> poziom wody podnosi się właśnie do tych 10cm i potem swobodnie spływa przez
> oną rurkę.
Muszę przyznać, że trochę trwało, zanim zrozumiałem, że pod pojęciem
"prysznic" rozumiesz otwór odpływowy z brodzika!

Moja wyobraźnia podpowiada mi zupełnie nieoczekiwane sceny "brania
prysznica" przy takiej interpretacji tego słowa! :-)))

Michał

--
Michał Sobkowski, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

4. Data: 2005-06-17 06:05:06

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 16 Jun 2005 20:38:09 +0200, na pl.rec.dom, Michal Sobkowski
napisał(a):

> [...]
>
> Moja wyobraźnia podpowiada mi zupełnie nieoczekiwane sceny "brania
> prysznica" przy takiej interpretacji tego słowa! :-)))

A ja mialem na mysli sluchawke prysnicowa... i zupelnie nie moglem sobie
wyobrazic co autor posta widywal u naszych zachodnich sasiadow

5. Data: 2005-06-17 06:19:41

Od: "giga" <t...@v...arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

> A ja mialem na mysli sluchawke prysnicowa... i zupelnie nie moglem sobie
> wyobrazic co autor posta widywal u naszych zachodnich sasiadow

Ech, widze, ze nie jestem jedyna, ktora zrozumiala o co chodzi dopiero po
poscie Jarka :)

--
giga

6. Data: 2005-06-17 06:59:04

Od: "Kwasik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

sorki za rozbujanie Waszej niebezpiecznej wyobraźni ;-)

question pozostaje - czy nie widzieliście może takich rurek w sklepach
sprzedawanych "luzem" ? nie uśmiecha mi się wymiana całego zestawu
prysznicowego, a już się trochę napaliłem na ciepłe stopy ;-)

7. Data: 2005-06-17 07:16:19

Od: Ormianin <o...@c...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 17 Jun 2005 08:59:04 +0200, na pl.rec.dom, Kwasik napisał(a):

> [...]
> sprzedawanych "luzem" ? nie uśmiecha mi się wymiana całego zestawu
> prysznicowego, a już się trochę napaliłem na ciepłe stopy ;-)

ja swoha droga nie widze sensu kupowania takiej "rurki do prysnica" - mozna
to uzyskac niedomykajac korek w wylocie, albo kupujac - sprawiajac sobie
takie "geste sitko" po ktorym woda splywa duzo wolniej i utrzymuje sie w
brodziku... przynajmniej u mnie ma to zastosowanie

8. Data: 2005-06-17 07:43:54

Od: "Kwasik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> takie "geste sitko" po ktorym woda splywa duzo wolniej i utrzymuje sie w
> brodziku... przynajmniej u mnie ma to zastosowanie

tyż można, tylko problem regulacji poziomu pozostaje na Twojej głowie :)
ja bym wolał full automat ;-)

9. Data: 2005-06-17 08:46:12

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 17 Jun 2005 09:43:54 +0200
"Kwasik" <p...@o...pl> wrote:

> tyż można, tylko problem regulacji poziomu pozostaje na Twojej głowie
> :) ja bym wolał full automat ;-)

ale przynajmniej sie o to nie potkniesz :)

Sierp

10. Data: 2005-06-17 13:03:33

Od: mirekm <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sierp wrote:

> ale przynajmniej sie o to nie potkniesz :)

Ablo, co moze byc gorsze, nie nadziejesz.

pozdrawiam,

mirek

lodowka amica azc 4102p
Finish Parkiet