rurki do wody PVC Łazienka w bloku

11. Data: 2006-02-02 11:13:08

Temat: Re: rurki do wody PVC Łazienka w bloku
Od: Hero <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02-02-2006 o 11:51:23 Boban <b...@t...onet.pl> napisał:

> Wejdź sobie na www.nibco.com.pl albo www.usmetrix.com.pl i przejrzyj
> sobie
> instrukcje montażu - to nic trudnego. Jestem przekonany, że zalecają
> zamocowanie do ścian specjalnymi uchwytami ale przecież każdy majster
> swoje
> wie...

Dzięki wszystkim za podpowiedzi.
jeszcze jedno - czy macie kogoś kto miał przykre doswiadczenia z tymi
rurkami
i jakie.

12. Data: 2006-02-02 13:50:20

Od: Hero <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 02-02-2006 o 08:05:35 Hero <g...@o...pl> napisał:

jaka jest różnica w cenie rurki pvc a takiej do zgrzewania??

13. Data: 2006-02-02 14:12:24

Od: "MB" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dzięki wszystkim za podpowiedzi.
> jeszcze jedno - czy macie kogoś kto miał przykre doswiadczenia z tymi
> rurkami
> i jakie.

U mnie co prawda takie rurki dopiero co są montowane, tak więc na ich temat
za bardzo nie mogę się wypowiadać (no, może poza tym że montuje się je
bajecznie prosto), jednak tutaj:
977 wypowiedział się
ktoś kto ma z nimi problem. Muszę powiedzieć że post ten trochę mnie
zmartwił, ale pocieszam się (być może trochę naiwnie) tym że tego typu
problemy mogą wynikać z błędów montażu. Trudno mi w tej chwili powiedzieć
coś więcej na ten temat. Wypowiem się obiektywnie za jakieś 10 - 20 lat ;-)

Pozdrawiam
Mariusz B.

14. Data: 2006-02-02 14:19:45

Od: Boban <b...@t...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 02 Feb 2006 12:13:08 +0100, Hero napisał(a):

> Dzięki wszystkim za podpowiedzi.
> jeszcze jedno - czy macie kogoś kto miał przykre doswiadczenia z tymi
> rurkami
> i jakie.

Osobiście nie ale zobacz to:

http://groups.google.pl/group/pl.misc.budowanie/brow
se_frm/thread/eae1e36011f8e93/9066b9f415269e9d?lnk=s
t&q=nibco+genova++group%3Apl.misc.budowanie&rnum=1&h
l=pl#9066b9f415269e9d

15. Data: 2006-02-02 22:15:39

Od: G...@S...pro.onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 02 Feb 2006 11:40:44 +0100 I had a dream that Hero <g...@o...pl> wrote:
> [...]
>posiadają peną rozszerzalność co może powodować ich peknięcia, a częśc z
>nich będzie montowana pod kafelkami( ciepla woda do kabiny prysznicowej.

Ja mam na uchwytach, ale pewnie z pianką zadziała. IMHO to wszystkie rurki
posiadają rozszerzalność cieplną :)

--
Grzegorz Janoszka

16. Data: 2006-02-03 07:20:18

Od: Michał Sobkowski <m...@f...adres.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2/2/2006 12:13 PM, Hero napisał(a):

> jeszcze jedno - czy macie kogoś kto miał przykre doswiadczenia z tymi
> rurkami
> i jakie.
Mam instalację wodną Nibco od 5 lat, sąsiad ma Genovę od lat 7. Obaj
robiliśmy samodzielnie. Żadnego problemu.

Michał
--
Michał Sobkowski, IChB PAN, Poznań
http://www.man.poznan.pl/~msob/

17. Data: 2006-02-04 11:02:09

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, guma niektórych metalowych uchwytów reaguje z PCW i w tym miejscu tworzywo
mieknie i rura peka.
Zastosuj uchwyty też z PCW.
JaC

> jeszcze jedno - czy macie kogoś kto miał przykre doswiadczenia z tymi rurkami i
jakie.

Pralka Electrolux EWS 1221 - czy ktoś posiada?
Sprzatanie po remoncie [wawa]
Pilnie poszukuję - proszę o pomoc
Pomiar poziomu hałasu...
Bejcowanie wikliny