rurki gazowe a podwieszany sufit

1. Data: 2005-02-21 12:06:17

Temat: rurki gazowe a podwieszany sufit
Od: "Dominika" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
postanowiliśmy wyremontować przedpokój. Priorytetem jest zasłonięcie rurek
gazowych biegnących pod sufitem, postanowilismy zrobić podwieszany sufit.
Czy można w ten sposób zasłonic rurki? Ktoś się może do tego
przyczepić?(mieszkanie własnościowe w spółdzielni mieszkaniowej)
Pozdrawiam
dominika

2. Data: 2005-02-21 13:19:13

Temat: Re: rurki gazowe a podwieszany sufit
Od: "wojtusj" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy można w ten sposób zasłonic rurki? Ktoś się może do tego
> przyczepić?(mieszkanie własnościowe w spółdzielni mieszkaniowej)

Mozna / nie powiniem choc roznie to bywa.

Wojtek

3. Data: 2005-02-21 15:21:39

Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mozna / nie powiniem choc roznie to bywa.

generalnie po to sie zabrania zabudowy rurek zeby nie powstawaly nie
wentylowane komory w ktorych gaz moze utworzyc mieszanke z powietrzem i
wybuchnac. Niestety sufit podwiaszeny jest do tego idealny a do tego jest
tam instalacja elektryczna ktora moze wywolac zaplon - pomysl nad wentylacja

musta

4. Data: 2005-02-21 15:26:05

Od: "tenny*mac" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Będziesz miała problemy z administracją.
Przepisy budowlane zabraniają zabudowy rur gazowych,nawet przelotki ścianowe
musza być w podwójnej rurze.
No chyba żeby taką założyć na całej długości ale raczej by to nie przeszło.
Po za tym firmy współpracujące z administracja budynków skrupulatnie takie
zmiany wychwytują poprzez powtarzalność układu rur w bloku.
A i maja dziki temu robotę np. doprowadzenie do zgodnego z przepisami stanu
pod ich okiem bo lokator za mocno kombinuje.

5. Data: 2005-02-21 15:27:11

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 21 Feb 2005, tenny*mac wrote:

> Przepisy budowlane zabraniają zabudowy rur gazowych,nawet przelotki ścianowe
> musza być w podwójnej rurze.

Są sposoby, żeby schować rurę w ścianie całkowicie legalnie.

Pozdrawiam,

Alojzy

6. Data: 2005-02-21 18:06:51

Od: "Ania" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> wrote >

> Są sposoby, żeby schować rurę w ścianie całkowicie legalnie.

Jakie?
Mam w mieszkaniu rurke wijaca sie od korytarza do kuchni z 10 metrow -
chetnie bym ja zaslonila czyms w rodzaju korytka. Takie korytka sa na
przyklad do kabli tel i komputerowych i ladnie to wyglada.
Pozdrawiam
Ania

7. Data: 2005-02-21 18:18:32

Od: "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 21 Feb 2005, Ania wrote:

> Jakie?

Szczegółów nie znam, bo robił to znajomy, ale trzeba zastosować rury z
określonego materiału i specjalny tynk do ich przykrycia (taki, który w
razie czego można wydłubać bez żadnych narzędzi.

Pozdrawiam,

Alojzy

8. Data: 2005-02-22 09:21:03

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz W. Fedorynski" <a...@z...mimuw.edu.pl>
napisał w wiadomości
.org...

> Szczegółów nie znam, bo robił to znajomy, ale trzeba zastosować rury
> określonego materiału i specjalny tynk do ich przykrycia (taki,
> który w
> razie czego można wydłubać bez żadnych narzędzi.

Rura musi być spawana, a pokrycie wentylowane i "łatwodemontowalne".
Płyta GK spełnia te warunki o ile zapewnimy wentylację przestrzeni za
nią (choćby rozetki wentylacyjne w kilku miejscach)

J.

Cyfrowe ramki foto
Pralka - firma
wyp. lazienki - EKA PLAST