ruszanie ustami?

1. Data: 2004-06-03 20:51:07

Temat: Re: ruszanie ustami?
Od: "Gucio" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skad takie cos sie bierze? Czego to moze byc przyczyna?

To ja Ci powiem, że, może to nic dziwnego, ale ja zazwyczaj się podczas
rozmowy PATRZĘ na usta, zamiast w oczy rozmówcy.

Gucio

1. Data: 2004-06-04 12:15:42

Temat: ruszanie ustami?
Od: "Impassive" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Rozmawiam z kims i ten ktos czesto patrzac na mnie i sluchajac porusza
ustami, to sprawia wrazenie jakby chcial dopowiedziec, lub 'zabrac' mi
slowa, tudziez wyprzedzic moje slowa.

Skad takie cos sie bierze? Czego to moze byc przyczyna?

Pozdrawiam.

1. Data: 2004-06-04 12:32:09

Od: Paweł Niezbecki <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Impassive<c...@o...pl>

> [...]
> 'zabrac' mi slowa, tudziez wyprzedzic moje slowa.
>
> Skad takie cos sie bierze? Czego to moze byc przyczyna?

Brać się to może np. z Twojej względnej znacznej powolności
(mówienia/myślenia) w porównaniu z ktosiem.

A czego to może być przyczyna? Kłótni, jeśli w końcu wpada Ci w słowo (mówi
równolegle), a Ty tego nie lubisz/nie potrafisz się tak porozumiewać :)

P. (laik)

1. Data: 2004-06-04 15:00:57

Od: "oloix rewolucje" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja najbardziej lubie jak dziewczyna wykonuje ruch ustami taki ze warga gorna
i dolna wyginaja sie w przeciwne strony tworzac z ust literke 'O', pochyla
sie w moim kierunku i zaczyna wykonywac ruchy glowa, w przod i w tyl, w
przod i w tyl. tak, takie ruchy lubie najbardziej.

--
oloix rewolucje
----------------------- ogien w zylach i hell's bitchin'

1. Data: 2004-06-04 15:52:15

Od: "Impassive" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik oloix rewolucje <o...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c9q2r9$dtr$...@s...btinternet.com...
> [...]
> sie w moim kierunku i zaczyna wykonywac ruchy glowa, w przod i w tyl, w
> przod i w tyl. tak, takie ruchy lubie najbardziej.

Pasjonujace ale nijak to sie ma do mojego postu.

1. Data: 2004-06-04 19:00:32

Temat: Odp: ruszanie ustami?
Od: "Amee" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Impassive <c...@o...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c9pp0b$f6b$...@n...dialog.net.pl...
> Witam!
Witaj! :)

> Rozmawiam z kims i ten ktos czesto patrzac na mnie i sluchajac porusza
> ustami, to sprawia wrazenie jakby chcial dopowiedziec, lub 'zabrac' mi
> slowa, tudziez wyprzedzic moje slowa.
A dajesz wogóle dojść do słowa? Może mówisz głośno, stanowczo i sprawiasz
wrażenie jakbyś nie dawał dojść do słowa? A ta osoba chce cos dopowiedzieć,
wtrącić, powiedzieć coś od siebie.
To jest mój pierwszy pomysł.

A drugi to taki, że może ona dokładnie skupia się i analizuje to co mówisz i
dlatego tak robi

> Skad takie cos sie bierze? Czego to moze byc przyczyna?
Robi tak przy Tobie czy przy innych także?

> Pozdrawiam.

Amee

1. Data: 2004-06-04 19:18:32

Od: "Amee" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Impassive <c...@o...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:c9qimo$sbm$...@n...dialog.net.pl...

> Nie, bo usmiecha sie przy tym beztrosko.
A może sobie jaja robi? :)

> W kazdym razie sprawia to wrazenie jakiegos zaburzenia. Cos w tym jest nie
> tak :)

Skoro tak mówisz to ja się poddaję, bo nie spotkałam czegoś takiego :-) ale
moze masz rację.. ludzie są różni..

Amee

1. Data: 2004-06-04 19:34:27

Od: "Impassive" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Amee <a...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:c9qihb$emb$...@n...onet.pl...

> [...]

> A dajesz wogóle dojść do słowa? Może mówisz głośno, stanowczo i sprawiasz
> wrażenie jakbyś nie dawał dojść do słowa? A ta osoba chce cos

Wedlug mnie odpada. Odnosze wrazenie, ze jest to jakies skrzywienie.

> A drugi to taki, że może ona dokładnie skupia się i analizuje to co mówisz
> dlatego tak robi

Nie, bo usmiecha sie przy tym beztrosko.

> Robi tak przy Tobie czy przy innych także?

Tego nie wiem. Chyba, ze przy swoich dzieciach gdy opowiadaja cos zabawnego.

1. Data: 2004-06-04 21:07:34

Od: KOMINEK <k...@o...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Impassive" <c...@o...pl> wrote in

> Czego to moze byc przyczyna?

Katar.
Zuje resztki splywajace z nosa.

--
Nudzisz sie? To napisz: k...@g...pl albo zaGGadaj - 1209534

A kiedy zapomnisz, ze jestem, pamietaj, ze bylem

1. Data: 2004-06-04 21:22:37

Od: "Impassive" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KOMINEK <k...@o...org.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@1...0.0.1...