rutyna i siniaki

1. Data: 2000-01-13 11:07:02

Temat: rutyna i siniaki
Od: "B.Z." <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

2. Data: 2000-01-14 21:27:44

Temat: Re: rutyna i siniaki
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

3. Data: 2000-01-17 22:34:56

Od: Grzegorz Redlarski <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 14 Jan 2000 22:27:44 +0100 "Adamus" <a...@m...pl>
napisal(a):

>Rutozyd ma przede wszystkim dzialanie uszczelniajace na kapilary i
>antyutleniajace.

Na tej grupie padlo kiedys stwierdzenie:

"Popularny Rutinoscorbin tak popularny na szufladowych spisach ( 20,
30... lekow ) znanych panom doktorom nie dziala wogole - Wlodzimierz
Buczko profesor farmakologii, laureat sprzed 2 lat nagrody Fundacji
Buchnera za dokonania naukowe."

From: "Przemysław Sajewski" <a...@p...com.pl>
Date: Thu, 14 Oct 1999 23:11:58 +0200

Nikt tego nie sprostowal... Z kontekstu moglo jednak wynikac, ze
chodzi tu tylko o nieskutecznosc leczenia "przeziebienia", a nie o
niedzialanie wogole.

gr

4. Data: 2000-01-18 07:38:57

Od: "B.Z." <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2000-01-19 06:26:54

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Redlarski napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]

>30... lekow ) znanych panom doktorom nie dziala wogole - Wlodzimierz
>Buczko profesor farmakologii, laureat sprzed 2 lat nagrody Fundacji

Co profesor to opinia, wiec mnie to nie stresuje. A Fundacja Buchnera tez
nie jest dla mnie jakims niesamowitym cialem opiniotworczym.
A dzialanie uszczelniajace ma (przynajmniej troche). A na pewno
antyutleniajace, co na pewno nie zaszkodzi witaminie C i pewnie troche
zwieksza jej biodostepnosc.

Adam B.

Lordoza piersiowa i kyfoza szyjna... ?
Dieta?