rwanie w stopach

1. Data: 2011-04-07 20:44:43

Temat: rwanie w stopach
Od: bartek <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, ostatnio troszke sie zaniedbalem jezeli chodzi o aktywnosc
aczkolwiek mysle ze to nie powod a moze sie myle.

jakis czas temu uczucie takie mialem nie wiem skad to sie wzielo... w
kazdym badz razie jak robie sklon do przodu do stop mam wrazenie jakby
mi cos wyrywalo sie z stopy... jakby taka linka byla na plecach ktorej
kotwica jest na stopie i ja wyrywam...
w lewej nodze tak sobie zrobilem ze potem przez kilka tygodni chodzilem
z taki lekkim bolem jak naciagnalem noge lub probowalem sie
rozciagac...a teraz to samo dzieje sie w prawej nodze lewa przeszla
okolice piety...
a prawej natomiast wewnetrzna strona... jakbym cos wyrywal
rwal....ciezko okreslic

to moze byc efekt slabej rozciagliwosci czy co ?

2. Data: 2011-04-08 16:12:46

Temat: Re: rwanie w stopach
Od: sWAR <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 07/04/2011 22:44, bartek pisze:
> [...]
> a prawej natomiast wewnetrzna strona... jakbym cos wyrywal
> rwal....ciezko okreslic
>

> to moze byc efekt slabej rozciagliwosci czy co ?

Może być stan zapalny.

3. Data: 2011-04-09 12:24:12

Od: bartek <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-08 18:12, sWAR pisze:

> Może być stan zapalny.
stan zapalny czego ?

nerwow ?sciegna?

4. Data: 2011-04-09 21:04:18

Od: sWAR <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09/04/2011 14:24, bartek pisze:

> stan zapalny czego ?
>
> nerwow ?sciegna?
Sorry, ale nikt w takiej sytuacji zdalnie diagnozy Ci nie postawi.
Idź do lekarza, bo jak zaniedbasz , to leki i rehabilitacja ok. 1/2 roku.

5. Data: 2011-04-22 07:09:44

Od: bartek <b...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-04-09 23:04, sWAR pisze:

> Sorry, ale nikt w takiej sytuacji zdalnie diagnozy Ci nie postawi.
> Idź do lekarza, bo jak zaniedbasz , to leki i rehabilitacja ok. 1/2 roku.
a do jakiego lekarza?

6. Data: 2011-04-23 15:28:11

Od: sWAR <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/04/2011 09:09, bartek pisze:

> a do jakiego lekarza?

Od 07 do 22 kwietnia pytasz na grupie, a rodzinny pewnie 2 kroki dalej.
Ojjj chyba,aż tak nie boli.
Dajże chłopakowi zarobić (rodzinnemu) i niech Cię państwowo pokieruje :)))))

Nacieki nowotworowe a USG
Jak pogodzić spszeczne diety(np. wątrobowiec i cukszyk)
kamienie w moczowodach - czy wychodza na usg
dieta w chemioterapii
kaloryczny posiłek a przyrost wagi