ryż kasza a odchudzanie

11. Data: 2006-04-13 06:06:21

Temat: Re: ryż kasza a odchudzanie
Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darnok" <d...@a...spam.ch> napisał w
wiadomości news:e1j067$mom$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Wiesz, to juz jest czepianie sie. Potocznie wlasnie kcal nazywa sie
> kaloriami.
> Fakt niezbyt poprawnie - z drugiej storny czesci osob to mzoe w glowie
> tylko zamieszac.
> I niech jzu licza te "swoje kalorie" zamiast przejmowac sie ze sa to tak
> naprawde kcal-e.
> darnok

Ważysz 70 kg a potocznie 70 ton.
Można i tak.
Ale niektórzy przeliczają skład swojej diety a w tabelach jest
w kCal, może im się wszystko pomylić.
Po co tak mieszać? Kilokaloria to kilokaloria.
jangr

12. Data: 2006-04-13 09:40:00

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 12 Apr 2006 14:48:44 +0200, na pl.misc.dieta, a napisał(a):

> Witam,chyba nie zastosuje glodowki.A jedynie diete.
> Czy jesli bede jadl codziennie tylko 100gramow kaszy albo ryzu to cos mi
> ubedzie tych kilogramow?Taki ryz lub kasza maja cos okolo200-250kalori do
> tego moze byc jedno jablko,marchewke

Nie tylko ważne jest co jesz, ale także o jakich porach, kolejność
składników pokarmowych (najpierw picie, owoce, potem główne jedzenie) i
kiedy chodzisz spać. Nie powinno się już nic wciągać wieczorem, a najlepiej
około 16 zjeść ostatni, lżejszy posiłek.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

13. Data: 2006-04-13 12:59:19

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedzwiedz napisał(a):

> acha i jeszcze jedno zeby nie bylo ze klamie
> 2003
> http://www.motocykle.domeczek.pl/Moje_podroze/wakacj
e2003/imagepages/image168.html
> 2005
> http://www.motocykle.domeczek.pl/Moje_podroze/Kotlin
a_klodzka/imagepages/image36.html

O, qurcze i jaka laske od razu poderwąłes;-)Gratulacje!

--
Gosia

14. Data: 2006-04-14 10:18:20

Od: "Niedzwiedz" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

>O, qurcze i jaka laske od razu poderwąłes;-)Gratulacje!

i powiem ci cos w tym jest zwlaszcza Panowie jak sie zrzuci troche kg to
odrazu wzrasta wiara w siebie
ma sie zupelnie inne podejscie do zycia no i dziewczeta tez inaczej patrza
wogole psychiczna poprawa 100%

to moje dziwecze narzyczona :)

--
Niedzwiedz
Start 66B,fuji,stałki

15. Data: 2006-04-15 07:38:01

Od: "Mariusz Wolek" <m...@l...pl.niespamuj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jangr" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> w kCal, może im się wszystko pomylić.
> Po co tak mieszać? Kilokaloria to kilokaloria.

Przecietny tik-tak ma 2 kilokalorie (sprawdz na opakowaniu). Bedac na diecie
"1500 kalorii" moglbys zjesc dziennie półtora tiktaka i nic wiecej :-) - ale
nie slyszalem zeby sie komus pomylilo

MaW

16. Data: 2006-04-15 07:50:34

Od: "Mariusz Wolek" <m...@l...pl.niespamuj> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mariusz Wolek" <m...@l...pl.niespamuj> napisał w
wiadomości news:e1q7sq$f9m$1@news.onet.pl...

> [...]
>
> Przecietny tik-tak ma 2 kilokalorie (sprawdz na opakowaniu). Bedac na
> diecie "1500 kalorii" moglbys zjesc dziennie półtora tiktaka i nic wiecej

Opps, 3/4 tiktaka :-)

MaW

17. Data: 2006-04-18 16:57:24

Temat: Re: ryz kasza a odchudzanie
Od: "Ninja z 1.org.pl" <3...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

przyjacielu, zapraszam cie na swoja strone internetowa 1.org.pl
zebys zobaczyl o czym ja tam mniej wiecej pisze - jest tam link do
mojej diety... przeczytaj tez artykul "monodieta ryzowa" tutaj na
pl.misc.dieta

A jak przytyć
ile schudne przez 6 dni
zmywarka G688SC- wada czy inteligencja?