rzecz o słowiaństwie i Ukrainie

1. Data: 2019-02-05 16:49:43

Temat: rzecz o słowiaństwie i Ukrainie
Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

można się gniewać na zabój, ale czy można sobie złorzeczyć?
może dla kogoś to ma jakiś sens nieprzenikniony.

musisz Ukraino potępić bestialstwo waszych "watażków",
choćby bandera, czy flaga miał na imię.
natomiast powinnaś opiewać swoje dążenie do niepodległości.
to naprawdę jest bardzo proste.

przed nami bardzo ciekawe czasy.

i proszę naprawdę mi uwierzyć,
że razem my, wy, Białorusini i nadbałtyckie możemy wszystko.

taka jest moja i wasza, także Boża wola, wiec dobrze to zapamiętajcie.

jacek

2. Data: 2019-02-05 17:23:33

Temat: Re: rzecz o słowiaństwie i Ukrainie
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 05/02/2019 o 15:49, j...@o...pl pisze:

> [...]
> że razem my, wy, Białorusini i nadbałtyckie możemy wszystko.
>
> taka jest moja i wasza, także Boża wola, wiec dobrze to zapamiętajcie.

moje serce jest z wami, i ciagnijcie z tego Boga do upadlego

--
gazebo

3. Data: 2019-02-08 20:25:02

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 5 lutego 2019 16:49:45 UTC+1 użytkownik j...@o...pl napisał:
> [...]
> choćby bandera, czy flaga miał na imię.
> natomiast powinnaś opiewać swoje dążenie do niepodległości.

Niechęć ukraińców do PL nie wzięła się z próżni.

http://www.wisniowiecki.com/Opinie.htm

https://niezlomni.com/dlaczego-ukraincy-nienawidza-p
olakow-twarde-fakty-na-temat-przyczyny-konfliktow-or
az-o-rzekomych-przesladowaniach-ukraincow-przed-wojn
a/

Więcej czytać, mniej łykać propagandy.

4. Data: 2019-02-08 20:30:35

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/02/2019 o 19:25, b...@g...com pisze:

> [...]
olakow-twarde-fakty-na-temat-przyczyny-konfliktow-or
az-o-rzekomych-przesladowaniach-ukraincow-przed-wojn

a ja sie zstanawiam gdzie byla granica, na Odrze niekoniecznie, Narew
plynie jak plynela, na Bugu przybylo badz ubylo, mosty jak mosty,
Slazacy, chca ciagle, gdzies cos miedzy Mazowszem a czyms innym, a moze
Wolga mac radnaja

--
gazebo

5. Data: 2019-02-08 21:55:09

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-08 20:30, gazebo wrote:

> [...]
> plynie jak plynela, na Bugu przybylo badz ubylo, mosty jak mosty,
> Slazacy, chca ciagle, gdzies cos miedzy Mazowszem a czyms innym, a moze

Bywało, że granica była na Łabie i Soławie.

https://pl.wikipedia.org/wiki/Plik:Boles%C5%82aw_I_o
f_Poland_sticks_frontier_poles_in_Elbe_and_Saale.PNG

www.mapy.com.pl/download,894,98.+Polska+pierwszych+p
iastow%28sklad%29%2B.jpg

6. Data: 2019-02-09 12:31:15

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/02/2019 o 20:55, Ilona pisze:

olakow-twarde-fakty-na-temat-przyczyny-konfliktow-or
az-o-rzekomych-przesladowaniach-ukraincow-przed-wojn
a/

> Bywało, że granica była na Łabie i Soławie.

znaczy ruchow ci sie chce, dopadla cie stagnacja, czy nikt ci ci nie
powiedzial, ze zycie jest piekne?

--
gazebo

7. Data: 2019-02-10 01:02:45

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-09 12:31, gazebo wrote:

> [...]
a/

> znaczy ruchow ci sie chce, dopadla cie stagnacja, czy nikt ci ci nie

Wiem to od dziecka.

Chociaż jeden Hindus pozwał swoich rodziców z powodu cierpien, których
doświadcza, po tym jak został przez nich poczęty.

8. Data: 2019-02-10 05:43:18

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 10 lutego 2019 01:03:23 UTC+1 użytkownik Ilona napisał:

> [...]
>
> Chociaż jeden Hindus pozwał swoich rodziców z powodu cierpien, których
> doświadcza, po tym jak został przez nich poczęty.

"Hindus pałką się zamierza..."

9. Data: 2019-02-10 08:07:50

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 10/02/2019 o 00:02, Ilona pisze:

> [...]
>
> Chociaż jeden Hindus pozwał swoich rodziców z powodu cierpien, których
> doświadcza, po tym jak został przez nich poczęty.

czekamy na zbiorowe polskich dzieci poczetych?

--
gazebo

10. Data: 2019-02-12 08:23:15

Od: j...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 5 lutego 2019 17:23:35 UTC+1 użytkownik gazebo napisał:

> moje serce jest z wami, i ciagnijcie z tego Boga do upadlego
>
> --
> gazebo

Gazebo, z Pana Boga nic nie można wyciągnąć dla czyjejś korzyści,
chyba że Bóg na to zezwoli i będziesz o tym wiedział, że tak można,
zgodnie też ze swoim sumieniem.
U Niego nie da się powiedzieć coś nieuczciwie, bo byłoby to więcej
niż sam sobie zarzuciłbyś mógł.
Po prostu Boga nie da się badać, chyba że On sam,
przy okazji twojej uczciwości, pozwoli się "okazjonalnie" zbadać.

Wierz mi, że u Boga nie ma Słów nieuczciwych.

jacek

[ Gilbert M. Masters, Wendell P. Ela ] Introduction to Environmental Engineering and Science 3rd Edition Solutions
[ Trevor Wegner ] Applied Business Statistics: Methods and Excel-based 4th Edition Solutions
[ Chun Wa Wong ] Introduction to Mathematical Physics: Methods & Concepts 2nd Edition Solutions
[ Philpot Timothy A ] Mechanics of Materials: An Integrated Learning System, 4th Edition Solutions
[ Chris Rorres, Howard Anton ] Elementary Linear Algebra: Applications Version, 11th Edition Solutions