rzęski cd

1. Data: 2003-07-09 09:45:39

Temat: rzęski cd
Od: "Agatka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiec poszłam wczoraj do sklepiku i kupiłam sobie tę odżywkę.Była jedynie
Hean energy 2001 odżywczy tusz do rzęs z d-panthenolem transparentny.Stosuje
drugi dzień,ale często i rzęski się nie sklejają(miałam tak z carollem) i sa
takie fajne.Kosztował koło 8 zł.Efekty podam później bo jeszcze nie wiem.A
może już któraś używała?

1. Data: 2003-07-09 09:48:05

Temat: Re: rzęski cd
Od: "Agatka" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatka" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
sa
> takie fajne.Kosztował koło 8 zł.Efekty podam później bo jeszcze nie wiem.A

A jeszcze jedno.Ma bardzo płynną konsystencję.Dzieki temu chyba sie nie klei
i może będzie trwalsza niż te co miałam poprzednio
pozdrawiam
Agatka

YR, po raz n-ty :-)
farba - kolor szary (?)