rzucić palenie

1. Data: 2002-10-18 18:59:41

Temat: rzucić palenie
Od: "gazpacho" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktoś zna jakiś sposób by rzucić palenie
mam 22 lata palę od 17 roku życia
próbowałem, ale im dłużej w tym jest z tym ciężej
może hipnoza czy coś innego działającego na podświadomość?
--------// k...@g...pl //-------

2. Data: 2002-10-19 13:34:49

Temat: Re: rzucić palenie
Od: "Ogryzek" <V...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazpacho" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> czy ktoś zna jakiś sposób by rzucić palenie
> mam 22 lata palę od 17 roku życia
> próbowałem, ale im dłużej w tym jest z tym ciężej
> może hipnoza czy coś innego działającego na podświadomość?
Ja zdecydowałem się na Bicom. I od 2,5 roku nie palę.

--
Pozdrowienia - Ogryzek.

(Adres antyspamowy. Jak chcesz do mnie napisać, usuń z adresu VeryBig)

3. Data: 2002-10-19 20:38:54

Od: "Marek Dlugosz" <u...@r...please> szukaj wiadomości tego autora

gazpacho napisał
| czy ktoś zna jakiś sposób by rzucić palenie
| mam 22 lata palę od 17 roku życia
| próbowałem, ale im dłużej w tym jest z tym ciężej
| może hipnoza czy coś innego działającego na podświadomość?

Lecz się, ale nie za wszelką cenę. Daruj sobie hipnozę, akupunkturę,
bioenergouzdrawiaczy, chińczyków, rosjan itp. Są różne środki wspomagające w
ciężkich chwilach po odstawieniu papierosów. Niech się wypowiadają fachowcy.
Ale czary-mary sobie daruj. Od tego można mieć myśli samobójcze.

Marek

4. Data: 2002-11-02 08:24:58

Od: gazebo <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazpacho wrote:

> czy ktoś zna jakiś sposób by rzucić palenie
> mam 22 lata palę od 17 roku życia
> próbowałem, ale im dłużej w tym jest z tym ciężej
> może hipnoza czy coś innego działającego na podświadomość?

Zyban, rzucilem bezbolesnie jesli chodzi o laknienie i nalog po 17
latach palenia (w ostatnich paru latach do 70 fajek dziennie zoltych
Goldenow) nie pale juz poltora roku
--
Każdy może zostać papieżem, najlepszy dowód, że ja nim zostałem.
-- Jan XXIII

5. Data: 2002-12-30 12:24:15

Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mam 22 lata palę od 17 roku życia
> próbowałem, ale im dłużej w tym jest z tym ciężej
> może hipnoza czy coś innego działającego na podświadomość?

Mój chłopak przestał palić po 8 latach palenia.Zrobił to w jeden dzień po
prostu powiedział nie pałe i już.Mówi że najważniejsze jest by o tym nie
myśłeć że się przestaje. Trzeba żyć normalnie i mieć silną wolę.Im więcej
myślisz o fajkach tym trudniej zapomnieć.

6. Data: 2003-01-04 21:55:34

Od: "zbysob" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Aede <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aupdtd$v41$...@f...acn.pl...

> [...]
> myśłeć że się przestaje. Trzeba żyć normalnie i mieć silną wolę.Im więcej
> myślisz o fajkach tym trudniej zapomnieć.

zwłaszcza ta SILNA WOLA bardzo mi się podoba :)
pozdrowienia dla tych co rzucili
zbyszek

7. Data: 2003-01-05 00:40:04

Od: "BIK" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja laska zucila paleniekiedy ji zagrozilem ze mam juz dosc tego i znia
skoncze.
Wiec aby zucic musisz naprawde znalesc sobie cel. A dobrym celem jest
darzenie do doskonalenia siebie po to by byc lepszym niz ci ktorzy pala.
Powiedz sobie nie i staraj sie zostac lepszym niz wiekszosc. Odmawiaj
poczestunkow i za kazdym razem powtazaj sobie nie pale juz dzien to czemu
mam zas zaczac nie pale juz 2 dni to po co marnowac statystyke nie pale juz
miech i juz o tym nie mysle itd.
Pozdrawiam
NR
Użytkownik Marek Dlugosz <u...@r...please> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aosi9f$hoc$...@n...tpi.pl...

8. Data: 2003-01-08 10:33:23

Od: "uczen3" <7...@7...waw.ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

no wiesz watpie czy hipnoza pomoze ale troche silnej woli nie zaszkodzi

9. Data: 2003-01-12 08:44:14

Od: "B@rdo" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zbysob" <z...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> napisał:aupdtd$v41$...@f...acn.pl...
> zwłaszcza ta SILNA WOLA bardzo mi się podoba :)

Ale jesli ktos bedzie probowal rzucic palenie poprzez mowienie sobie, ze ma
silna wole to nic nie da. Ta silna wola musi sie w czyms wyrazac. Kazdy musi
znalezc swoj sposob, zalezny od jego charakteru. Palilem 4 lata, po ok.
0,5-1 paczke dziennie. W koncu zadalem sobie pytanie: Po co pale? Zeby czuc
sie lepiej. A czy czuje sie lepiej? NIE. Po papierosie czlowiek robi sie
spokojniejszy, ale bardziej zamulony, wolniej mysli. Wiec olalem to
pierunstwo, oprocz jednego papieroska dziennie, ktorego pale wieczorem
(Tak jakby przerzucenie calego nalogu na jedna fajke :) Ale chyba tez
niedlugo przestane, bo staje sie to nudne i coraz ciezej palic tego jednego
(organizm sie oczyszcza i gorzej reaguje, tak mi sie wydaje :)

uzależnienie od jedzenia - gdzie się leczyć?
Alkohol i środki uspokajające.
Alkohol i ja ...
uzaleznienie od kompa
Silna wola