uzależnienie od jedzenia - gdzie się leczyć?

1. Data: 2002-10-17 15:14:38

Temat: uzależnienie od jedzenia - gdzie się leczyć?
Od: " dagny" <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem z Poznania, szukam jakiejś poradni dla osób z zaburzeniami
odżywiania, bo w moim przypadku jest to poważna sprawa. gdzie się zgłosić.
najlepiej gdzieś, gdzie można za darmo lub niewielką opłatą. może jakiś
psycholog??? pomocy i dziękuję

2. Data: 2002-11-10 08:35:04

Temat: Re: uzależnienie od jedzenia - gdzie się leczyć?
Od: "Natalia Slowik - www.beep.pl" <n...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " dagny" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> najlepiej gdzieś, gdzie można za darmo lub niewielką opłatą. może jakiś

To raczej nie psycholog jest specjalista od tego, moze dibetolog, nie wiem
co dokladnie masz na mysli mowiac zaburzenia odzywiania, ale istnieja takie
tabletki, dzieki, ktorym nie mysli sie o jedzeniu, no tyle, ze nie wiem o co
dokladnie chodzi?

--
Natalia Slowik,
Hosting lepszy niz miod! Kliknij, skosztuj slodyczy!

3. Data: 2002-11-14 00:10:37

Od: "MacioMat (2mat)" <n...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
takie
> tabletki, dzieki, ktorym nie mysli sie o jedzeniu, no tyle, ze nie wiem o

Witam,
Być może to jakies obsesje nt. jedzenia.
Niewykluczone, że to robota dla psychiatry.

--
---
Maciej Matuszczyk

4. Data: 2002-12-04 18:36:59

Od: "ETK" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najlepiej gdzieś, gdzie można za darmo lub niewielką opłatą. może jakiś

http://www.gazeta.pl/usenet/

Ja sie uniezaleznilem od jedzenia - jadlem dwa miesiace ziola odchudzajace
pewnej znanej firmy a teraz mam niezly bigos ze zdrowiem, brak apetytu,
zaburzenia krazenia, odwodnienie itp... Nie mozna przesadzac w zadna strone.

Alkohol i środki uspokajające.
Alkohol i ja ...
uzaleznienie od kompa
Silna wola