wysychajaca sluzowka od papierosow?

1. Data: 2002-10-09 06:25:25

Temat: wysychajaca sluzowka od papierosow?
Od: "kamyk" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ma ktos taki problem?
Pale 6 latek, tak do 7 fajek dziennie, ostatnio R1 minima i od roku mam
problem z gardlem.
Pojawia sie i znika, kluska w gardle, pieczenie, czeste przelykanie sliny
itd.
Czy to od fajek? Czy moze inna przyczyna, czytalem, ze nawet choroby jelit
moga powodowac problemy z gardlem. Moze po prostu sie usprawiedliwiam, bo
nie mam jeszcze dosc sily zeby rzucic.

2. Data: 2002-10-10 10:59:26

Temat: Odp: wysychajaca sluzowka od papierosow?
Od: "Mariusz" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Coś słyszałem na ten temat.
To może być sprawa krtani i strun głosowych (nie chcę cię straszyć). Można
zrobić badania spirometryczne (czy coś w tym rodzaju) i to już może dać
jakiś wynik.
Pozdrawiam.
Mariusz

3. Data: 2002-10-11 11:44:02

Temat: Re: wysychajaca sluzowka od papierosow?
Od: "Artur Luzar" <a...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Spirometria to jest pomiar pojemnosci pluc i nie ma zwiazku z gardlem...

4. Data: 2002-11-15 12:08:37

Temat: Re: wysychajaca sluzowka od papierosow?/ przestać?
Od: "GosiaP" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kamyk" <f...@i...pl> napisał w wiadomości

Mam podobny problem, dlatego przestaję palić. Proponuję to też Tobie. Pale
coraz mniej tzn. ok 4 na tydzień (palę z przyjemnością) mimo to w ogóle mnie
nie ciągnął. Wolę mieć gardło zdrowe niż ogromny ból.
Pozdrawiam Gosia

propaganda w TVN
Re: Forum trzeźwościowe
POMOCY!!!