propaganda w TVN

1. Data: 2002-10-06 20:45:33

Temat: propaganda w TVN
Od: "Tyler" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy ktos ogladal dzisiaj w TVN ten wredny propagandowy program niejakiego M.
Wrony. z reguly nie przeklinam ale... ja pierdole panie Wrona. jak mozna
ludziom zapodawac takie bzdury. marihuana powoduje sklonnosci do morderstw.
takich pierdol to nie bylo chyba od lat 30-ych i slynnej propagandy anty M w
USA. jak ktos ogladal te filmiki np. na Planette to wie o co chodzi. zenada
wedlug mnie niewaska. a ten pajacyk ktory na koncu mowil ze nie warto brac
narkotykow(gestykulujac jak stary hip hopowiec) wygladal na pospolitego
gwalciciela tylko myslal ze nie dostanie dozywocia jak sciemni ze byl pod
wplywem dragow. ale u nas ludzie wierza w takie zeczy bo to im sporo
wyjasnia i nie trzeba dlugo kombinowac"zabil-pewnie byl nacpany". szkoda
gadac(chyba ze ktos chce cos dopowiedziec) peace.

2. Data: 2002-10-21 08:31:49

Temat: Re: propaganda w TVN
Od: "marylka" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiesz...powiem ci ze masz racje,
Użytkownik "Tyler" <t...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wyjasnia i nie trzeba dlugo kombinowac"zabil-pewnie byl nacpany". szkoda
> gadac(chyba ze ktos chce cos dopowiedziec) peace.

Re: Forum trzeźwościowe
POMOCY!!!
Narkoman
Powrót do nałogu??? HELP!!!