sadzenie cebuli

11. Data: 2011-02-12 19:01:41

Temat: Re: sadzenie cebuli
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:2679.000006fa.4d56d03f@newsgate.onet.pl...

> Czytałem o zastosowaniu kwasu salicylowego,w zwalczaniu chorób grzybowych
> roślin.Podobno wywołuje naturalną odporność na cały sezon uprawowy.Może
> zwalczy mączniaka? Wypróbuję w tym roku,na czym się tylko da.

Hejka. Są oczywiście odpowiednie fungicydy na mączniaka ale przecież nie
będę jadł pryskanych warzyw skoro cebula z dymki rośnie dostatecznie zdrowo
bez oprysków. Poza tym cebula z dymki bardzo dobrze przechowuje się przez
całą zimę. :-)
Pozdrawiam naturalnie Ja...cki

12. Data: 2011-02-12 21:49:35

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> bez oprysków. Poza tym cebula z dymki bardzo dobrze przechowuje się przez

Nie chodzi o to,aby pryskać grzybobójczym,ale o to, aby roślina sama się
broniła,a dotyczy to wszystkich roślin jadalnych.
Pozdrawiam.mirzan

Kosiarka z przednim napędem, a może inna
Przycieli teraz wszystkie krzewy na osiedlu-dobrze?
Proszę o pomoc!
sadzenie tulipanów
Mój patent na mech