sałatki

1. Data: 2001-02-05 10:56:22

Temat: sałatki
Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

podajcie jakieś przepisy na sałatki z sosem majonezowym. byle niezbyt
tuczące.

1. Data: 2001-02-05 11:43:45

Temat: Re: sałatki
Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Byle nie tuczace to raaczej z winegretem a nie z majonezowym :-)
Ja robie np cos takiego majonez troche mleka lub zadkiej smietany jeden
zabek czosnku, ocet jablkowy winny, sol pieprz czukier mieszam dokladnie i
polewam np kapuste pekinska i warjacje pekinskiej.
Aga

a...@a...com.pl
http://nasze-dzieci.dobrestrony.pl/dzieci/julia_litw
in/index.htm

1. Data: 2001-02-05 11:53:29

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 5 Feb 2001 11:56:22 +0100, "kasiek"
<k...@w...ps.pl> wrote:

>podajcie jakieś przepisy na sałatki z sosem majonezowym. byle niezbyt
>tuczące.

jak juz jest sos majonezowy , to za pozno na nie tuczace...;o))

Krysia
K.T. - starannie opakowana

http://www.newsfeeds.com - The #1 Newsgroup Service in the World!
-----== Over 80,000 Newsgroups - 16 Different Servers! =-----

1. Data: 2001-02-05 13:24:27

Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

może masz racje z tym winegre, spróbuje
Agnieszka Litwin napisał(a) w wiadomości: <95m3nb$jbe$1@news.tpi.pl>...

1. Data: 2001-02-05 13:27:04

Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

sos-to znaczy majonez plus np. naturalny jogurt-przyznasz ze mniej tuczace
od samego majonezu
a wlasciwie oprócz przytyku do tuczacego majonezu nie dostalam nic. :)
<2...@4...com>...

1. Data: 2001-02-05 13:28:46

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>sos-to znaczy majonez plus np. naturalny jogurt-przyznasz ze mniej tuczace
>od samego majonezu
>a wlasciwie oprócz przytyku do tuczacego majonezu nie dostalam nic. :)

dobra, juz nie bede...;o))

ja tez mieszam majo z innymi rzeczami.

W zasadzie wszystkie jarzyny/warzywa sa nietuczace.O ile nie sa,
np, avocadem...
Unikaj orzechow w salatkach, wrzuc duzo selera naciowego -
podobno by zjesc caly taki patyk zuzywa sie wiecej energii, niz w
tym patyku jest...
Dobry jest taki seler z jablkiem, cebula i (niestety) serem
zoltym - wiec wez Edam, bo on jest najmniej kaloryczny. A w ogole
malo go wez (i poza tym Gouda lepszy!), albo twarozek wiejski.

Moja kolezanka robi gotowanego pora na zimno z majo. Ja mieszam
majo z jogurtem albo odtluszczona kwasna smietana (creme fraiche)
i wychodzi fajne, choc troche nielatwo jesc, jesli por jest w
dluzszych kawalkach...

1. Data: 2001-02-05 14:23:42

Temat: Re: sa?atki
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>no, i nie obrazac mi awokado. ;)
>a jak chcecie dbac o linie to przejdzcie na wegetarianizm, a najlepiej na
>weganizm ;pppppp
>
>pat

Ja tylko obszczekalam avocado wzgledem kalorii. Niczego wiecej!
Osobiscie bardzo je lubie :o))

1. Data: 2001-02-05 14:33:30

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> W zasadzie wszystkie jarzyny/warzywa sa nietuczace.O ile nie sa,
> np, avocadem...

heeeeej, nie nazekaj na awokado. jest pyszne i zdrowe.
owszem, ma tluszcz. ale tluszcz tluszczowi nierowny. trzeba zdawac sobie
sprawe, ze glownie ma wielonienasycone kwasy tluszczowe, ktore nasz
organizm bardzo lubi. w przeciwienstwie do tluszczu zwierzecego, ktory
sklada sie glownie z nasyconych kwasow tluszczowych. te sa z kolei
problemem i to ogromnym - poniewaz sa glowna przyczyna wiekszosci chorob
cywilizacyjnych i nadwagi (uwaga: nadwaga moze byc tez spowodowana czym
innym - np. przez wrodzona wade genetyczna; to tak w ramach uscislania).

Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl
SPINACZ http://www.spinacz.pl/

1. Data: 2001-02-05 14:47:46

Od: Patrycja Kazala <k...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

[...]

> Ja tylko obszczekalam avocado wzgledem kalorii. Niczego wiecej!

wiem wiem :)
nie chcialam tylko zeby ktos sie do niego zrazil przez samo to, ze jest
kaloryczne.
powiem nawet wiecej - moze niektorych zainteresowac.
osoby na diecie niskotluszczowej maja uposledzone wchlanianie wapnia - tak
sie ostatnio okazalo. wiec tluszcz jest potrzebny, ale odpowiedni. a
tluszcz zawarty w awokado jest jak znalazl! dzieki temu, ze to sa glownie
wielonienasycone kwasy tluszczowe, nie nieweczy zdrowotnych osiagniec diety
niskotluszczowej. wrecz przeciwnie - dzialaja dobroczynnie i wrecz
zmniejszaja poziom zlego cholesterolu :)
a wiec: wiwat awokado! ;)

> Osobiscie bardzo je lubie :o))

ja je nie tyle lubie, co ubustwiam! ;p

pat

1. Data: 2001-02-05 15:58:18

Od: "maua piegowata" <m...@b...artcom.pl> szukaj wiadomości tego autora

a nie lepiej zamiast majonezu poprostu uzyc samego jogurtu naturalnego?
zawartosc tluszczu jakies 1,5% a majonez? nawet nie wiem bo dano nie
jadlam:)
a propozycja salatki:
najzwyklejsza pod sloncem salatka jazynowa z najzwyklejszym zielonm
groszkiem i ogorkiem kiszonym
albo :
salata podarta na kawalki
kielki rzerzuchy [nie wiem czy dobrze napisalam]
marchewa w slupki pokrojona
i kawalki pomaranczy
wsio polac jogurtem i zajadac:)

--
pozdry Monika
Użytkownik kasiek <k...@w...ps.pl> w wiadomości do grup
> podajcie jakieś przepisy na sałatki z sosem majonezowym. byle niezbyt
> tuczące.

pierogi leniwe
Zawartosc
leniwe dla leniwych