samozamykacz do furtki

1. Data: 2007-09-20 08:38:12

Temat: samozamykacz do furtki
Od: "rafal" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

moze ktos wie - gdzie znajde samozamykacz do furtki ... ktorego ramie (lub
sam mechanizm), przykrece do slupka na ktorym wisi bramka ...
poki co te co znalazlem, sa przykrecane do framugi ponad drzwiami, co w moim
przypadku nie ma racji bytu, bo to jest furtka ...
a moze ktos inaczej rozwiazal ten problem ?

pozdrawiam
rafal

2. Data: 2007-09-20 12:05:51

Temat: Re: samozamykacz do furtki
Od: Pawel Muszynski <p...@b...wytnijto.org> szukaj wiadomości tego autora

rafal pisze:
> [...]
> przypadku nie ma racji bytu, bo to jest furtka ...
> a moze ktos inaczej rozwiazal ten problem ?

Na działkach widziałem odpowiednio dobrane sprężyny...

--
Paweł Muszyński

3. Data: 2007-09-20 13:15:09

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel Muszynski <p...@b...wytnijto.org> wrote:

> Na działkach widziałem odpowiednio dobrane sprężyny...

... od starych zamykanych tapczanów :-)

J.

4. Data: 2007-09-20 16:01:22

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Samozamykacz robi się z odpowiednio sciętych zawiasów.

P.

kominek - palenie drewnem z rozbiorki
sklepy internetowe
Elektryczna golarka