sandlicze albo inaczej sanwiche

1. Data: 2002-10-28 18:16:07

Temat: sandlicze albo inaczej sanwiche
Od: "rabbit" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

znacie jakies smaczne przepisy na kanapki [zarowno grilowane jak i zimne..]

rabbit
digart.pl member

1. Data: 2002-10-28 19:49:46

Temat: Re: sandlicze albo inaczej sanwiche
Od: "Ewa \(siostra Ani\) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"rabbit" <r...@s...pl> a écrit dans le message de news:
apjv5l$kfe$...@n...tpi.pl...
> znacie jakies smaczne przepisy na kanapki [zarowno grilowane jak i
zimne..]

Najprostszy jaki znam :

2 kromki chleba posmarowac (cienko) musztarda z Dijon. W srodek plaster
miekkiego zoltego sera. I juz...

Ewcia

--
Niesz !

1. Data: 2002-10-28 21:31:45

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rabbit" <r...@s...pl> napisał w wiadomości
> znacie jakies smaczne przepisy na kanapki [zarowno grilowane jak i
zimne..]
> rabbit

ja lubie z maslem na obu tostach , jakas wedline: plaster szynki ew.
boczek wedzony w kostke , do tego plaster zoltego sera, polplasterki cebuli
cienko pokrojonej, majeranek, zamknac to druga kromka pieczywa tostowego i
zapiekac.
A na slodko- to mozesz zamknac w srodku nugat

Czasami bylo tak, ze wszystkich naszla ochota na "zapiecki" a pieczywa
tostowego ( najlepsze z gdanskiej piekarni "Rogalik" ) niet w domu i
ból...Az do czasu, kiedy Mlody przyniosl od kumpla patent. Zwykly chleb -
obydwie kromki- smarujemy maslem po...zewnetrznych stronach, natomiast
cala reszte(ser, wedline, cebulke, majeran)- do srodka.. Zapieka sie na
zloto jak tostowe...i smakuje porownywalnie.

Jola L-L

1. Data: 2002-10-29 08:33:02

Od: "anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Ja najbardziej lubię z róznymi serami. Do tego uzywam bułek na hamburgery, w
środek wkładam wszelkie rodzaje serów jakie posiadam z pleśniowymi włącznie.
Chwilę zapiekam w tosterze. Po wyjęciu dokładam ogórka konserwowego lub
pomidora na to jakiś sos ( w moim przypadku czosnkowy). I wcinam.

Anet

1. Data: 2002-10-29 11:44:24

Od: g...@a...net (Gosia Jurczyszyn) szukaj wiadomości tego autora

> znacie jakies smaczne przepisy na kanapki [zarowno grilowane jak i zimne..]
---------
Moja nowa tesciowa (zwana tak dla odroznienia od tesciowej ze wsi) robi
takie szalenstwo w bagietkach i innych bulach:
maselko, tak pol plaskiej lyzeczki, 15 deko szyneczki, wedzonego kurczaczka
albo co tam czlowiek z wedlinek i temu podobnych ma, kilka plasterkow
zoltego sera, najlepiekj kupic paczke plasterkowana 10-dekowa, tylez samo co
zoltego - bialego, peczek dymki, swieza papryka, a jak nie ma, to konserwowa
(jedna, czyli to jakies 3 plasty bedzie?), po peczku natki, koperku i
rzodkiewki.
Maselko utrzec z bialym serem, zolty w drobniutka kasteczke (tu sie te
plasterki przydaja), wedlinke tez w kosteczke. Dymke, szczypior od niej,
natke, rzodkiewke (z listkami!!!!) i papryke kroimy juz nie tak drobno.
Laczymy wszystko ze soba, doprawiamy sola i pieprzem.
Bierzemy bagietke, nacinamy ja od spodu nozem, wydlubujemy miazsz, w to
miejsce wpychamy uzyskana wlasnie mase, przywracamy bagietke do pierwotnych
ksztaltow, do lodowki. Jak zesztywnieje, wyciagamy i kroimy na plastry:)
smacznego
Gosia

1. Data: 2002-10-29 13:11:31

Temat: Mielone z twarogiem [P]
Od: g...@a...net (Gosia Jurczyszyn) szukaj wiadomości tego autora

40 deko mielonego mieszanego
10 deko szynki wedzonej (nie mam. Bedzie z boczusiem:)
jajko
1-2 zabki czosnku
cebula
lycha twarogu
cebula
2 pomidory (nie ma. Bedzie przecier...)
olej
czerwona i zolta papryka (nie ma. Sa zielone, ale jedna sie zrobila
pomaranczowa...)
1/2 szklanki bulionu Moze byc z kostki
sol, pieprz, papryka slodka

Szyneczke kroimy, np. w kostke, mieszamy z miesem. Czosnek i cebule siekamy
drobno, dodajemy do miesa razem z twarogiem, jajkiem, wyrabiamy na mase.
Przyprawiamy, merdamy jeszcze ciutke, formujemy kotlety (cztery mniej wiecej
wyjda). Rozgrzewamy na patelni olej, smazymy po 3-4 min z obu stron,
zdejmujemy z patelni i trzymamy w cieple (piekarnik przygotowany zawczasu na
przyklad).
Na tym samym tluszczu podduszamy cebule i papryke pokrojone jak kto lubi,
dodajemy pomidory pokrojone (parzone, bez skorki) i bulion, przyprawiamy,
mieszamy, dusimy jakies 15 min.
Wkladamy kotlety do sosiku, podgrzewamy w nim jakie 3-5 minut, zeby nieco
przeszly. Z ziemniaczkami albo kluskami i posypane natka sa bomba.
Smacznego
Gosia

1. Data: 2002-10-29 13:20:45

Temat: Re: Mielone z twarogiem [P]
Od: G...@U...onet.pl (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On 29 Oct 2002 14:11:31 +0100 I had a dream that Gosia Jurczyszyn
<g...@a...net> wrote:
>40 deko mielonego mieszanego
>10 deko szynki wedzonej (nie mam. Bedzie z boczusiem:)
> [...]

Wszystko super... a jaki ten twaróg? tłusty? pół?

> [...]
>2 pomidory (nie ma. Bedzie przecier...)
>olej
>czerwona i zolta papryka (nie ma. Sa zielone, ale jedna sie zrobila

Spróbuję coś podobnego z granulatem sojowym, dzięki!

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.

1. Data: 2002-10-29 15:12:25

Temat: Re: Mielone z twarogiem [P] errata
Od: g...@a...net (Gosia Jurczyszyn) szukaj wiadomości tego autora

> cebula
> lycha twarogu
> cebula
--------
Jedna cebula, oczywiscie. Niechcacy mi sie zdublowala:)
Gosia

1. Data: 2002-10-29 15:28:22

Od: g...@a...net (Gosia Jurczyszyn) szukaj wiadomości tego autora

> Wszystko super... a jaki ten twaróg? tłusty? pół?
--------
Teraz to w ogole chudy:))) A w ogole, to zalezy od miesa. Im tlustsze mieso
- tym chudszy twarog... Zeby byla rownowaga w przyrodzie:)))
pozdrawiam
Gosia

1. Data: 2002-10-29 18:58:04

Od: "MechaGodzilla" <m...@n...pl.NOSPAM> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> napisal w wiadomosci
> [...]
> zimne..]
>
> Najprostszy jaki znam :
>
> 2 kromki chleba posmarowac (cienko) musztarda z Dijon. W srodek plaster

Nieszkowna! Ty mnie nie denerwuj!~!!

Mechcia

Garnki
Kotlety sojowe .