sandwicher

11. Data: 2009-01-18 19:12:46

Temat: Re: sandwicher
Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

dokładnie ten:
http://www.ciao.es/Bosch_TFB_3401__1184571

12. Data: 2009-01-18 20:36:17

Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości:fcccc6fb-d97f-474d-a5c5-cf1b44c383fc@w1g2
000prm.googlegroups.com,
Panslavista <p...@g...com> napisał(a):

> Cena mini-piekarnika nie jest za wysoka

Ale nawet nie mam go gdzie trzymać. Dlatego szukam _dobrego_sanwichera.

> - co więcej jest to rezerwa na
> wypadek awarii (niedawno sam grzałki do termoobiegu szukałem.

Kupowanie czegoś na wypadek awarii innego urządzenia jest dla mnie lekką
przesadą.

> Inna
> sprawa: kanapki są o całe niebo lepsze z piekarnika, mój opiekacz
> poszedł w kąt...

Z piekarnika to mogę zrobić w normalnym piekarniku, który posiadam. I czasem
robię, ale lubię i takie i takie kanapki, a w piekarniku nie zrobię takich
jak w sandwicherze.

pozdrawiam Tatiana
--
Człowiek bez miłości jest zgubiony w świecie obcych i wrogów
/Lew Tołstoj/

13. Data: 2009-01-18 20:37:08

Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości:gkvtlp$re9$...@o...futuro.pl,
Piotrek <...@...ru> napisał(a):

> [...]
> liczy jak sie sprawdza, moj w 90% robi sandwiche :) czasami gofry a
> moze raz korzystalem z 3 zestawu "wkladek" :)

> mam sredni interes zeby cie przekonywac do jakiego kolwiek modelu bo
> mi za to nie placa :)
> ale ja mam taki model
> http://www.skapiec.pl/site/cat/325/comp/90002
>
> dziala naprawde OK, ma regulowana wysokosc zamykania(tzn luzne
> zawiasy:) wiec w zaleznosci od grubosci "wsadu" sie podnosi, zatrzask
> trzyma wszystko w kupie, raczej sie nic nie wylewa, chociaz przy
> gofrach to sie zawsze mi cos wyleje ale to raczej moja wina bo duzo

Widzisz, pooglądałam opinie i część ludzi sobie bardzo chwali, a część ma
dokładnie takie doświadczenia jak ja z tymi ze zdejmowanymi płytkami - więc
nie wiem sama co o tym myśleć.

pozdrawiam Tatiana
--
Nie powinniśmy odejść z tej ziemi nie zostawiając śladów,
które polecać będą naszą pamięć potomności

14. Data: 2009-01-19 02:08:24

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Sty, 21:36, "Xena" <x...@o...pl> wrote:
> [...]
>
> pozdrawiam Tatiana
> --
> Człowiek bez miłości jest zgubiony w świecie obcych i wrogów

Spójrz na rozmiary - to nie jest duże - ot jak mała mikrofalówka,
miejsce na blacie dolnych szafek w kuchni, albo podwieszony pod
górnymi szafkami.
Oczywiscie - wola twoja!

grzejnik łazienkowy olejowy
Zegary scienne- ręcznie robione - nowe wzory !
płyta indukcyjna
Jaki higrometr
Zabezpieczenie piwnicy - alarm z Allegro