sąsiad z góry chodzi w drewniakach - pomocy

21. Data: 2007-09-10 11:58:52

Temat: Re: sąsiad z góry chodzi w drewniakach - pomocy
Od: mamqa <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej wrote, On 2007-09-06 21:31:
> tylko my gdzie jestesmy? nie u siebie? nie możemy mieć spokoju?
> czy jest jakies prawo czy regulamin którym możemy sie podeprzec?
My jesteśmy z tych "doktorków": may dwójkę dzieci (dziewczynki, bez ADHD,
normalne, żywe ale jadnak dziewczynki), które ŻYJĄ.
Sąsiedzi na dole, zmieniając plan mieszkania zrobili sobie pod naszym
salonem sypialnię i kiedy urodziło im się dziecko, najpierw wydzwaniali,
że ma być cicho od 19 (tzn. dzieci mają nie chodzić bo im się dziecko
budzi), potem, żebyśmy się przenieśli z salonem a na końcu, że oni nam
dołożą do wykładziny (drewno jest w salonie) :-)
Dziecko urosło, nie chodzi spać z kurami, przyzwyczaiło się do tego, że
to blok. A my odburkujemy sobie Dzień dobry...
Niedługo wprowadza się sąsiad obok, który będzie graniczył łazienką z
sypialnią sąsiadów z dołu. Aż strach się bać zrobić siusiu po 20 :-)
agg

22. Data: 2007-09-10 14:46:41

Od: Adam Szendzielorz <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 07 Sep 2007 05:06:56 -0700, Fragile napisał(a):

> juz od sasiadow, ktorzy tez sa na skraju wytrzymalosci, ze rozne
> sposoby wyciszenia nie pomagaja. W tej chwili rozpatrujemy

E no bo jak Wy probujecie walic druga warstwe cegiel albo korek na sciane
to sie nie dziwie - co to za amatorskie sposoby!! ;-) Te cegly byly
przynajmniej specjalne, akustyczne, pochlaniajace dzwieki ?

Konstrukcja stalowa odsunieta pare cm od sciany mocowana tylko i wylacznie
do sufitu i podlogi (nie do tej felernej sciany!) na gumowych podkladkach.
Do srodka wrzucasz welne mineralna i wykanczasz karton gipsem. Cieszysz sie
z ciszy :) Zamiast karton gipsu mozesz w sumie wymurowac sciane z cegiel
tego typu:

http://www.tinyurl.pl/?3yo0K2XO

Jezeli chcesz na tym cos powiesic..
pozdr.

--
Adam Sz.

23. Data: 2007-09-12 14:03:31

Od: " BrunoJ" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

PBKR <S...@S...pl> napisał(a):

> [...]
najlepiej pietrowy, i dzieciom dac pokoje na gorze, nad salonem. Wtedy
samemu mozna doswiadczyc jakie odglosy sa w stanie wygenerowac dzieci
podczas biegania, skakania itp.

> i dopiero wtedy sie zaczyna :-)
>
> jeden sąsiad ma ochotę grilować, drugi pali liście w ogrodzie,
> lub robi odpływ z rynien tak że wszystko wlewa sie i podmywa nasz dom
> itd itd itd - to problemy brata
hmm, jesli dla Twojego brata problemem jest ze ktos ma ochote robic grilla,
to chyba on jest tym uciazliwym sasiadem ;-)
Mieszkalem (dluzej lub krocej) w roznych blokach i w 2 domach.
Roznica wlasnie pod katem swobody halasowania jest KOLOSALNA.

> dla odmiany siostra ma tak miłych sąsiadów przy swoim domu że wzywali na nią
> straż miejską już na etapie rozbiórki starego domu (bo się za bardzo
> kurzyło)
to juz kwestia sasiada, a nie domu czy bloku. Rodzina mieszka w takim
emeryckim bloku, to wieczorami potrafia stukac w kaloryfer ze niby sie uciszyc
czy cos. Kiedys glosno powiedzialem "w leb sobie stuknij" i sie pani sciszyla.
Znaczy pomoglo (i znaczy ze slyszala co mowilem - papierowe sciany).
No i pamietam jak kiedys w gosciach bylem i spalem w "salonie" (15m2). O 5:30
sasiad wstal do pracy i poszedl do lazienki. Ktora przylegala do sciany
dokladnie tam gdzie spalem glowa przy scianie. Czulem sie jakbym trzymal glowe
u faceta w zlewie :DD Wrazenie bezcenne.
A w domu jesli juz cos jest uciazliwe to zima niektorzy sasiedzi palacy
byleczym. Ale nie jest to az takie straszne, zeby zaraz do bloku wracac ;-)
Bardziej uciazliwe jest odsniezanie schodow ;)

> albo poprostu trafić na sensownych kulturalnych ludzi
> jak sie trafi na buraków to niezależnie czy własny dom, czy mieszkanie w
> bloku problemy podobne
swiete slowa. Chociaz roznica jednak jest. Bo w domu fizycznie jest tylko
kilku sasiadow (np 3 bo z jednej strony jest ulica). A w bloku to 4 sie ma
zazwyczaj przez sciane/stropy (mialem wieksze mieszkanie to mialem 2 male
mieszkania nade mna, czyli wiecej). I jeszcze cale stado niebezposrednich
sasiadow, ktorzy rowniez moga rzucac pety, wyprowadzac psa do windy czy inne.
Wiec mimo wszystko statystycznie gorzej...

pozdrawiam
Bruno

24. Data: 2007-09-12 21:16:41

Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Wrz, 16:46, Adam Szendzielorz <a...@N...pl> wrote:

> E no bo jak Wy probujecie walic druga warstwe cegiel albo korek na sciane
> to sie nie dziwie - co to za amatorskie sposoby!! ;-) Te cegly byly
> przynajmniej specjalne, akustyczne, pochlaniajace dzwieki ?

Nie wiem, poniewaz to nie my probowalismy wyciszac sciane, tylko
sasiedzi nad nami. My dopiero zastanawiamy sie jak wyciszyc te sciane,
a najchetniej kupilibysmy domek :)

> [...]
> z ciszy :) Zamiast karton gipsu mozesz w sumie wymurowac sciane z cegiel

Ogromne dzieki za rade :))

Fragile - po kolejnej nieprzespanej nocy (sasiedzi mieli gosci...)

warunki badania wentylacji : czy jest norma określająca ?
Izolacja budynku, a ulewne deszcze, bardzo pilne.
Parapet balkonowy [Wroclaw]
jaki dywan
Elektryczne dogrzewanie mieszkania jesienia - czym ?