scenariusz na imieniny dyrektorki placowki

1. Data: 2003-02-21 21:11:57

Temat: scenariusz na imieniny dyrektorki placowki
Od: "USENET" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

poszukuje jakiegos scenariuszu ktory mozna przedstawic " glowie domu" na
imieniny. Moze byc pelne humoru badz tez z glebokim przeslaniem. mam
nadzieje ze ktos poda mi stronki na ktorych znajde to co poprawi mi humor i
da wiekszego zapedu do pracy. Z gory dziekuje

2. Data: 2003-02-21 21:30:42

Temat: Re: scenariusz na imieniny dyrektorki placowki
Od: "Lamia" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"USENET" <s...@w...pl> writes:

> [...]
> nadzieje ze ktos poda mi stronki na ktorych znajde to co poprawi mi humor
> da wiekszego zapedu do pracy. Z gory dziekuje

Czym sobie ta 'głowa domu' zasłużyła na przedstawienie 'pełne humoru' ( a
jeszcze na dodatek to przesłanie - jaka głębokość?) ?!

O rany....mam nadzieję, że to prośba ucznia .

Lamia

3. Data: 2003-02-22 20:14:20

Temat: Odp: scenariusz na imieniny dyrektorki placowki
Od: "USENET" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie jestem uczniem , chce mojej dyrektorce utrzec nosa i pokazac ze moje
dzieci potrafia wiele...

Użytkownik USENET <s...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b364dr$pag$...@a...news.tpi.pl...

4. Data: 2003-02-23 09:49:31

Od: "Jacek Michalski" <jaco82@rekson. pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "USENET" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> nie jestem uczniem , chce mojej dyrektorce utrzec nosa i pokazac ze moje
> dzieci potrafia wiele...
ucieranie nosa dyrektorce skonczy sie tym, ze sie bedzie mialo dyrektorskie
smarki na rece

5. Data: 2003-02-23 11:45:56

Od: "Lamia" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

USENET <s...@w...pl> writes:

> nie jestem uczniem , chce mojej dyrektorce utrzec nosa i pokazac ze moje
> dzieci potrafia wiele...

Teraz tak to się nazywa?

--------

Nie wiem w jakim wieku są Twoje dzieciaki, dlatego polecam FAQ -
http://pse.of.pl/
'Pytania' -> 'Drogi i ścieżki awansu zawodowego' ->'6.5 Gdzie w internecie
mogę zamieścić swoje publikacje??'
Poszukaj tam, z pewnością coś znajdziesz.

A tu skecze, może coś zaadaptujesz:

http://www.republika.pl/dno/teksty/txt/punki.html

http://www.republika.pl/dno/teksty/txt/lekcja.html

http://www.kabaretotto.pl/Archiwum/Skecze/skecze.htm

i jeszcze:

http://www.edukator.org.pl/2002a/przedstawienia/prze
dstawienia.html

http://www.edukator.org.pl/2001/kobiety/kobiety.html

http://strony.wp.pl/wp/pikulikm/konspst2.htm

http://www.literka.pl/modules.php?name=News&file=cat
egories&op=newindex&cati
d=1

http://www.sp45.zetobi.com.pl/o_szkole/kadra_pedag/p
ublikacje/publikacje-ogo
lnie.htm

a najlepiej "Jezioro łabędzie" w wykonaniu odpowiednio ubranych chłopców ;)

Lamia

6. Data: 2003-02-23 13:13:13

Od: "Lamia" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Michalski ostrzega:

> ucieranie nosa dyrektorce skonczy sie tym, ze sie bedzie mialo
dyrektorskie
> smarki na rece

A można coś zyskać?

7. Data: 2003-02-23 20:02:22

Od: "USENET" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy trzeba robic zaraz wywod na temat ucierania nosa, po co , dlaczego i na
co? .... nie znacie mojej dyrektorki, prosze Was tylko o jakies stronki ze
scenariuszami, ot to:)

Użytkownik Lamia <L...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b3aca7$8i1$...@n...news.tpi.pl...

8. Data: 2003-02-23 20:14:55

Od: "Lamia" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

USENET writes:

> [...]
na
> co? .... nie znacie mojej dyrektorki, prosze Was tylko o jakies stronki ze

A co? Jest taka dobra? Swoją drogą imieniny nauczycieli też tak hucznie
obchodzicie?
Jeszcze mało Ci stronek?

Lamia

9. Data: 2003-02-23 20:43:10

Od: "USENET" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie jest nauczycielka, a dyrektorka zakladu opiekunczego. Jest siostra
zakonna ktora uwaza ze dzieci uposledzone umyslowo nie potrafia nic , z gory
ich przekresla. Chcialam tylko scenariusz aby udowodnic Jej ze nie sa to
bezmyslne istotki ktore ruszaja sie tylko kiedy oNa pociaga za sznurki.

Użytkownik Lamia <L...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b3ba5a$8b$...@a...news.tpi.pl...

10. Data: 2003-02-24 11:19:24

Od: "Lamia" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

USENET pisze:

> [...]
> ich przekresla. Chcialam tylko scenariusz aby udowodnic Jej ze nie sa to
> bezmyslne istotki ktore ruszaja sie tylko kiedy oNa pociaga za sznurki.

Trzeba było tak od razu pisać. Poszukam Ci jakiś fajny scenariusz i wyślę na
priv. Powiedz tylko jakie masz te dzieci - chodzi o wiek.

Pozdrawiam
Lamia

przerwa w stażu - urlop zdrowotny
Re: Sprzedam niemieckie wersje językowe znanych filmów video i kinowych!
dyplomowany - opiekun stazu
. . : : S Z Y B K I E C Z Y T A N I E
Re: publikacje w Internecie