schizofrenia

1. Data: 2005-02-27 12:04:37

Temat: schizofrenia
Od: "aald" <d...@w...pll> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam bole schizofreni przez kilka tyg non stop.Nie spie,mam okropnie wielki
bol.U lekarza dopiero bede za tydzien prosze mi doradzic co mam robic przez
ten czas aby przetrwac :(

1. Data: 2005-02-27 15:05:15

Temat: Re: schizofrenia
Od: "ewe" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ten czas aby przetrwac :(
>

> Na czym polega Twój ból? Czy to,co przeżywasz jest tak męczące?
Czy masz numer telefonu do swojego lekarza?

1. Data: 2005-02-27 16:26:47

Od: "aald" <d...@w...pll> szukaj wiadomości tego autora

> Czy masz numer telefonu do swojego lekarza?
Nie mam telefonu.
To jest bardzo meczace- kilkanascie godzin dziennie non stop.Bol - bardziej
meczacy niz sie komukolwiek wydaje.
Jakbym umieral :(

1. Data: 2005-02-27 17:19:01

Od: "ewe" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie mam telefonu.
> To jest bardzo meczace- kilkanascie godzin dziennie non stop.Bol - bardziej
> meczacy niz sie komukolwiek wydaje.
> Jakbym umieral :(

powinieneś jutro udać się do psychologa i nie czekać na swoją
wizytę.współczuję Tobie i pozdrawiam.

1. Data: 2005-02-28 16:50:53

Od: "aald" <d...@w...pll> szukaj wiadomości tego autora

> powinieneś jutro udać się do psychologa i nie czekać na swoją
> wizytę.współczuję Tobie i pozdrawiam.
Narazie niewiem co mi moze byc :(
i tu jest problem.Nikt nic niewie ani psycholog ani ja :(

1. Data: 2005-03-01 10:04:42

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

aald; <cvvi5p$b02$1@news.telbank.pl> :

> Narazie niewiem co mi moze byc :(
> i tu jest problem.Nikt nic niewie ani psycholog ani ja :(

Ech - nigdy nie spotkałem się z "bólami schizofrenii" [ale to pewnie
dlatego, żem ani lekarz, ani czytaty ;)], ale mz. jest to objaw
fizjologiczny, więc nie psycholog, ale psychiatra/neurolog - reperować
buty też idziesz do piekarza? ;)

Flyer - Broń Boże nie jestem specjalistą
--
Szukam roboty - zdolny i chętny - Warszawa
http://plfoto.com/zdjecie.php?picture=403101

1. Data: 2005-03-01 10:16:04

Od: "ewe" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Narazie niewiem co mi moze byc :(
> i tu jest problem.Nikt nic niewie ani  psycholog ani ja :(

Czy boli Cię coś konkretnego,czy to co widzisz, lub słyszysz jest tak bolesne?
Chodzisz regularnie do psychiatry?

1. Data: 2005-03-01 16:25:42

Od: "aald" <d...@w...pll> szukaj wiadomości tego autora

> Czy boli Cię coś konkretnego,czy to co widzisz, lub słyszysz jest tak
> bolesne?
> Chodzisz regularnie do psychiatry?
To narazie moga byc objawy schizofreni.Mecza mnie te mysli na
okraglo.Czasami tak bardzo chodza po glowie ze czlowiek wariuje i umiera :(
Chodze do psychiatry.Ale narazie nic nie wiadomo :(

1. Data: 2005-03-01 19:28:03

Od: "ewe" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To narazie moga byc objawy schizofreni.Mecza mnie te mysli na
> okraglo.Czasami tak bardzo chodza po glowie ze czlowiek wariuje i umiera :(
> Chodze do psychiatry.Ale narazie nic nie wiadomo :(

Czy leki,które bierzesz nie pomagają Tobie? Może trzeba je zmienić ,skoro
jest Tobie tak ciężko...Schizofrenia jest chorobą specyficzną,którą można
zdiadnozować i zastosować odpowiednią terapię.Czy ktoś w Twojej rodzinie
cierpi,lub cierpiał na tę chorobę? Masz wsparcie bliskich? Jakie myśli Cię
nawiedzają,jeśli można wiedzieć?

1. Data: 2005-03-02 11:14:01

Od: "aald" <d...@w...pll> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cierpi,lub cierpiał na tę chorobę? Masz wsparcie bliskich? Jakie myśli Cię

Juz biore leki - jest wszystko w porzadku.
Dziekuje wszystkim za pomoc.To jest dziwna psychoza
nie do opisania :(
W takim stanie czlowiek czuje sie jak ''wrak" jakby umysl umieral i wogole
czuje sie jakbym zaraz mial umrzec :(

co to jest???
lęki
Sprzedawanie intymności.