schizofrenia

11. Data: 2005-03-02 00:10:03

Temat: Re: schizofrenia
Od: " Daria" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

(

Ja mysle ze idz juz spac malolacie, lekcje odrobione ?

12. Data: 2005-03-02 00:13:20

Od: " Daria" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

aald <d...@w...pll> napisał(a):

> [...]
wielki
> bol.U lekarza dopiero bede za tydzien prosze mi doradzic co mam robic przez

Jak bys mial objawy schizofrenii to by cie ambulans wzial na sygnale do
szpital nie musialbys czekac tydzien na przychodnie, wiec nie plec glupot
tylko idz spac bo rzeczywiscie dostaniesz schizofrenii .

13. Data: 2005-03-02 11:10:26

Od: "aald" <d...@w...pll> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szpital nie musialbys czekac tydzien na przychodnie, wiec nie plec glupot
> tylko idz spac bo rzeczywiscie dostaniesz schizofrenii .

Na szczescie tak sie nie stalo.Niewie pani chyba co mnie spotkalo :(
Dziekuje wszystkim ktorzy chca pomagac.

14. Data: 2005-03-02 17:07:39

Od: " Daria" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

aald <d...@w...pll> napisał(a):

> Na szczescie tak sie nie stalo.Niewie pani chyba co mnie spotkalo :(
> Dziekuje wszystkim ktorzy chca pomagac.
> pozdrawiam

No, nie wiem co cie spotkalo, skad mam wiedziec. jesli miales jakies
przejscia to mozesz miec potezna depresje i z tym trzeba isc do lekarza a
narazie kup sobie neospazmine i pij, pomaga sie uspokoic. Trzymaj sie, badz
mezczyzna i ciesz sie ze nie jestes na wojnie w Iraku, oni tam dopiero maja
stracha i stress Pozdrawiam cie cieplo Daria

15. Data: 2005-03-02 23:12:43

Od: Szczesiu <szczesiu@_wytnijto_pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak bys mial objawy schizofrenii to by cie ambulans wzial na sygnale do

Zdajesz sobie sprawę z tego, co piszesz?

Gorączka i rozwolnienie - co mi jest ?
Prosze o pilna pomoc -"diagnoza"
prawo farmaceutyczne, portale medyczne, dostep do informacji o lekach...
czy mozna sie zarazic kolejny raz...
Prosze o pomoc ...dziwna sprawa ..