schnitzel

1. Data: 2006-04-27 19:00:10

Temat: schnitzel
Od: "altf4" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Słuchajcie kochani grupowicze zza gór i lasów, oglądałem ostatnio bajeczkę
pt hoodwinked i zgłupiałem - tam sznycle były mięskiem na patyku. Ja
twierdzę, że to rozklepane mięsko cielęce zrobione jak nasz schabowy. Czyżby
nie??? A tak BTW - jak takie mięsko na patyku produkujecie?

2. Data: 2006-04-27 20:10:10

Temat: Re: schnitzel
Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

altf4 schrieb:
> [...]
> twierdzę, że to rozklepane mięsko cielęce zrobione jak nasz schabowy. Czyżby
> nie??? A tak BTW - jak takie mięsko na patyku produkujecie?

no to pewnie była bajka amerykańska. Tam też mają sieć fastfoodów pod
tytułem Wiener Schnitzel. Oczywiście same hamburgery.

Waldek

3. Data: 2006-04-27 23:38:29

Od: "eM eL" <badbatz99@hotmailCUT_THIS_OUT.com> szukaj wiadomości tego autora

"Waldemar" <w...@i...de> wrote in message
> no to pewnie była bajka amerykańska. Tam też mają sieć fastfoodów pod tytułem
> Wiener Schnitzel. Oczywiście same hamburgery.

Hmmm... Chyba nie...
Wienerschnitzel sprzedaje glownie parowki (hot-dog) i reklamuje sie jako "World's
Largest Hot Dog Chain." Oczywiscie sa tez na menu hamburgery i te pe, ale glownie
parowki. I nawet maja "Polish Sandwich" - hot-dog przystrojony kiszona kapusta :-)

4. Data: 2006-04-28 05:53:47

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

eM eL schrieb:
> [...]

> parowki. I nawet maja "Polish Sandwich" - hot-dog przystrojony kiszona kapusta :-)

ok. Tu "hamburery" są określeniem "hamburgerów i hot dogów", czyli junk
food. W każdym razie ze sznyclem nie mają one nic wspólnego.

Waldek

5. Data: 2006-04-28 09:54:12

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:VBc4g.1156$nk4.410@trnddc03, eM eL wrote:
> I nawet maja "Polish
> Sandwich" - hot-dog przystrojony kiszona kapusta :-)

Wiadomo, tradycyjna polska potrawa. Ja bym to nazwała "Polish Beegos
Sandwich. :-)

Hania
--
***
Google might not be right, but it certainly is quick.

6. Data: 2006-04-28 15:09:13

Od: "eM eL" <badbatz99@CUT_THIS_OUThotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

> ok. Tu "hamburery" są określeniem "hamburgerów i hot dogów",

Pierwsze slysze, alby slowo "hamburger" pokrywalo rowniez parowki ale co
tam - nowomowa jak widac "kfitnie."

> czyli junk food.

Slowo-wytrych...
Zejdz z wysokiego konia, przetrzyj oczy i popatrz jaki to Ty junk jesz
codziennie. Moze sie okazac ze ten hot-dog z Wienerschnitzel jest
zdrowszy...

> W każdym razie ze sznyclem nie mają one nic wspólnego.

Nazwa, ot co. Podobnie jak "polmisek francuski" w Polsce nie ma nic
wspolnego z Francja.

7. Data: 2006-04-28 15:14:50

Od: "eM eL" <badbatz99@CUT_THIS_OUThotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

"Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> wrote in message
news:e2sof6$ogb$1@inews.gazeta.pl...> In news:VBc4g.1156$
> Wiadomo, tradycyjna polska potrawa. Ja bym to nazwała "Polish Beegos

A nie jest ? :-)))

W USA slowo "bigos" jest znane w pisowni oryginalnej, przynajmniej na
wschodnim wybrzezu. No i w kazdym supermarkecie mozna kupic produkt pod
nazwa "Polska Kielbasa", ktora to kielbasa smakuje jak najgorsza "zwyczajna"
za czasow komuny :-)))

8. Data: 2006-04-28 15:34:59

Od: Waldemar <w...@i...de> szukaj wiadomości tego autora

eM eL schrieb:

> Pierwsze slysze, alby slowo "hamburger" pokrywalo rowniez parowki ale co
> tam - nowomowa jak widac "kfitnie."
ok, nazwijmy to Hamburger Sausage (R) i będzie dobrze ;-)

> Slowo-wytrych...
> Zejdz z wysokiego konia, przetrzyj oczy i popatrz jaki to Ty junk jesz
> codziennie. Moze sie okazac ze ten hot-dog z Wienerschnitzel jest
> zdrowszy...
możliwe. Ja nie należę do tych, którzy po ciemku w kominiarce chodzą do
McDonalda czy innego Burgera. Chodzę otwarcie, choć rzadko ;-)

> Nazwa, ot co. Podobnie jak "polmisek francuski" w Polsce nie ma nic
> wspolnego z Francja.

imho powinna być zastrzeżona do sznycla. W każdym razie jak byłem
pierwszy raz w USA to miałem apetyt na sznycla, a tu taka niespodzianka ;-)

Waldek

9. Data: 2006-04-28 20:21:05

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le vendredi 28 avril 2006 ? 17:09:13, dans <teq4g.10$c%5.9@trnddc02> vous écriviez :

> Nazwa, ot co. Podobnie jak "polmisek francuski" w Polsce nie ma nic
> wspolnego z Francja.

A co jest ?

Ewcia, zaciekawiona

--
Niesz

10. Data: 2006-04-28 20:37:47

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. napisał(a):
> Le vendredi 28 avril 2006 ? 17:09:13, dans <teq4g.10$c%5.9@trnddc02> vous écriviez
:

> A co jest ?

> Ewcia, zaciekawiona

Nie byłaś na sylwestrze w knajpie?
:-)
http://www.dedek.pl/dzwigowa_pl/dzwigowa_aktualnosci
1.php?id=3
pozdr. Jerzy

Surówka wiosenna
gulasz czy zupa gulaszowa (rz?)
proszę o pomoc -komunia
Zagrypione ptaki, oszalałe krowy i co tam jeszcze było?
Prosty i szybki przepis na ciasto