schody - Katowice - ktokolwiek wie...

1. Data: 2008-06-03 08:20:58

Temat: schody - Katowice - ktokolwiek wie...
Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Developer wybudował mi mieszkanko dwupoiomowe. Nie wpadłam na to, że
wybuduje je bez schodów. Dowiedziałam się dziś. Potrzebuję na szybko schody
i pytanie mam - może ktoś wie, gdzie można schody zamówić albo zakupić i
najlepiej jakie? Czy pchać się w drewniane czy na stelazu metalowym czy
jakieś inne konstrukcje? No i gdzie w okolicy Katowic można tego dokonać,
żebym była z nich w poźniejszym okresie zadowolona. No i ile trwa czekanie
na schody? No i ile to tak bardzo na oko kosztuje?

Nie odsyłajcie mnie do gugla, bo chciałabym jakieś sprawdzone opinie i
polecone firmy.

pozdrawiam Tatiana
--
Jest to złota zasada w życiu: wymagać mało od świata, a dużo od siebie
/Władysław Biegański\

2. Data: 2008-06-03 21:53:07

Temat: Re: schody - Katowice - ktokolwiek wie...
Od: "Druid29" <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> schody
>
> Nie odsyłajcie mnie do gugla, bo chciałabym jakieś sprawdzone opinie i

Z tego co się orientowałem, to normą jest 2-3 miesiące oczekiwania. Mnie
decyzja odnosnie schodów czeka za parę tygodni. Mam kilka namiarów z targów
budownictwa, ale nic sprawdzonego osobiście, mogę ewentualnie podesłać na
priva. Cena schodów zależy od użytych materiałów (drewno, stal, stal
niedzewna).

Pozdrawiam,
Druid29

3. Data: 2008-06-04 10:47:24

Od: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xena" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]Developer wybudował mi mieszkanko

Gratulacje :)

> [...]gdzie w okolicy Katowic można tego dokonać, żebym była z nich w
> poźniejszym okresie zadowolona.

Obejrzyj http://zlem.com.pl/ - jeśli leży Ci estetyka, to mogę z czystym
sumieniem polecić, robią szybko, porządnie, za stosunkowo przyzwoite
pieniądze (przynajmniej tak było za czasów naszej konstrukcji) i nie
obiecują rzeczy, których nie są w stanie wykonać (co, jak uczy nasze
doświadczenie, czyni ich chlubnym wyjątkiem ;-/).

> No i ile trwa czekanie na schody?

Kilka tygodni.

> No i ile to tak bardzo na oko kosztuje?

Kilka (duże kilka) do dwudziestu kilku tysięcy, w zależności od... właściwie
od wszystkiego. Chyba że zażyczysz sobie jakichś strasznych ekscesów, to
może być drożej :)

Hanka Skwarczyńska ręcznie zdobione zaproszenia ślubne
i kotek Behemotek kartki okolicznościowe, pakowanie prezentów
KOTY. KOTY SĄ MIŁE. http://truecolors.pl

4. Data: 2008-06-06 16:55:29

Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Druid29" <d...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> targów budownictwa, ale nic sprawdzonego osobiście, mogę ewentualnie
> podesłać na priva. Cena schodów zależy od użytych materiałów (drewno,

Jestem na etapie dwóch wycen i informacji jednej bez pomiaru. Termin
oczekiwania okolo 6 tygodni. Jeśli możesz podeślij na priv (uwaga na
zabezpieczenie antysapamowe) namiary na inne firmy - będę się próbowała
kontaktować jeszcze z nimi i zobaczę czy zaproponują mi coś rozsądniejszego
cenowo. Z góry dzięki.
--
pozdrawiam Tatiana

5. Data: 2008-06-06 16:57:10

Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly>
napisał w wiadomości news:484672bd$1@news.home.net.pl...
> [...]
> obiecują rzeczy, których nie są w stanie wykonać (co, jak uczy nasze
> doświadczenie, czyni ich chlubnym wyjątkiem ;-/).

Zadzwoniłam, opowiedziałam co chcę i wycenili mi co najmniej 4 tysiące
drożej niż konkurencja, która też specjalnie tania nie jest ;-( Więc dzięki
za namiar, ale podziękowałam.

Pozdrawiam
Tatiana

Program do projektowania szaf
Czym malowac trapezówke ocynk na dachu, nie wiadomo czym pomalowana wcześniej??
Mycie paneli podlogowych
Problem ze zgłoszeniem końca budowy
Pralka