ścianki działowe - pozwolenie

1. Data: 2002-12-20 11:35:49

Temat: ścianki działowe - pozwolenie
Od: "Marika" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niedawno odebraliśmy mieszkanie od dewelopera. Chcemy zrobić sufit
podwieszany z płyt g-k w kuchni i ściankę działową g-k w pokoju. Czy musimy
zgłosić to w wydziale architektoniczno-budowlanym urzędu gminy? W "R jak
remont" 4(8)2002 wyczytałam, że "do zgłoszenia dołącza się akt własności
lokalu (wypis z księgi wieczystej, akt notarialny), dokument potwierdzający
prawo do dysponowania mieszkaniem, plany mieszkania i proponowane zmiany."
"Jesli w ciągu 30 dni nie dostaniemy sprzeciwu-możemy budować."
Mieszkanie jest naszą własnością, a akt notarialny spisany będzie dopiero za
pół roku.
Co o tym wszystkim myślicie? Czy rzeczywiście zwykłe postawienie ścianki g-k
wymaga aż tyle zachodu?
Pozdrawiam
Marika

1. Data: 2002-12-20 12:02:28

Temat: Re: ?????????????????????????????
Od: Krzysztof <...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Czlowieku z choinki sie urwales, skoro kupiles mieszkanie to ono jest
twoje, w ten sposob myslac to musialbyc pytac gdzie mozesz postawic
komode czy lozko.
Dopuki nie zmieniasz wygladu zewnetrznego bloku, przebudowa balkonu,
zmiana wymiaru okien itp to wtedy owszem, ale wszystko co masz w
mieszkaniu to twoj biznes.

1. Data: 2002-12-20 13:19:57

Temat: Re: ścianki działowe - pozwolenie
Od: "Roman" <R...@h...kghm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marika <m...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:atuvad$eom$...@s...infinity.net.pl...
> [...]
> Pozdrawiam
> Marika
>
> Bierz sie do pracy. Nie potrzebne Ci żadne pozwolenie na budowę
Roman

panele Witex i drzwi - dylematy
Krochmalenie w nowej pralce
Skad nawilzacz powietrza? Jaki?
głośna pralka
Oddaj swoj glos w sondazu nt. UE (EU.SI)