sciecie DUZEGO drzewa

21. Data: 2003-09-18 20:49:43

Temat: Re: sciecie DUZEGO drzewa
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chyba snisz! Nie dosc ze trzeba to jeszcze skurczybyki z Wydzialu Ochrony
> Srodowiska odmawiaja wydania zgody, mimo pozytywne opini budowlanca.
>
> Elfir

Jedni śnią o przepisach:-(((
inni tną jak chcą:-)
Kocham drzewa,ale czasem
trzeba działać.

Pozdrawia boletus

22. Data: 2003-09-18 23:28:22

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus <b...@o...pl> wrote:

> Kocham drzewa,ale czasem
> trzeba działać.

to tak, jak z kobietami!

moon

23. Data: 2003-09-18 23:40:32

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to tak, jak z kobietami!
>
> moon

Moon ! Twój jeden post, jak moich sto:-)))

Stawiam Tobie setkę.

Pozdrawia boletus

24. Data: 2003-09-19 01:57:19

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus <b...@o...pl> wrote:

> Moon ! Twój jeden post, jak moich sto:-)))
>
> Stawiam Tobie setkę.

mam nadzieję, że może już wkrótce:))
moon

25. Data: 2003-09-21 17:23:40

Od: "walec" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy,

serdecznie i bardzo dziekuje za porady
ponieważ to nie MOJE drzewo "cennik" i uwagi prawne przekaże do rozważenia
właścicielowi a sam z siekierecko zgłoszę się za kilka tygodni na mordęgę

pozdrawiam,

walec

26. Data: 2003-09-22 07:06:14

Od: "Jerzy Nowak" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> "Zbigniew Mazur" <f...@t...pl> wrote in message

> Czyli sciecie wzmiankowanej topoli bez zezwolenia
> kosztuje 13348 zlotych.

ROZPORZĄDZENIE MINISTRA ŚRODOWISKA 1)
z dnia 26 czerwca 2003 r.
w sprawie trybu nakładania administracyjnych kar pieniężnych za usuwanie
drzew lub krzewów bez wymaganego zezwolenia oraz za zniszczenie terenów
zieleni albo drzew lub krzewów.
(Dz. U. Nr 113, poz. 1074)
Na podstawie art. 47l ust. 2 ustawy z dnia 16 października 1991 r. o ochronie
przyrody (Dz. U. z 2001 r. Nr 99, poz. 1079, z późn. zm. 2) ) zarządza się,
co następuje:
[...]
§ 4. 1. Osobom fizycznym za usunięcie drzewa bez wymaganego zezwolenia albo
zniszczenie drzewa lub krzewu karę pieniężną nakłada się, stosując
jednostkowe stawki kar, przemnożone przez współczynnik 0,1.

pozdrawiam Jerzy

27. Data: 2003-09-22 19:45:51

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zniszczenie drzewa lub krzewu karę pieniężną nakłada się, stosując
> jednostkowe stawki kar, przemnożone przez współczynnik 0,1.

"Najzabawniejsze" jest to że za ścięcie (i kradzież) np. brzozy z lasu
dostaje się
karę 150 zł a za ścięcie takiego samego drzewa w swoim ogrodzie kara
wynosi 15000 zł.

Pozdrawiam
Bea

[bonsai] jak pielegnować - Sagarethia ???
utylizatory do ubikacji ogrodowych szamb sprzedam
Rhizophora mangle
oczko wodne i rybki w nim
Elfir, pomocy!