Re: seks jest miedzy fünf z sieben

Data: 2011-05-02 10:36:03
Temat: Re: seks jest miedzy fünf z sieben
Od: Artur Górniak <a...@a...pl.eu.org>

Artur Górniak <a...@a...pl.eu.org> wrote:

> automatyka kontra manualizm ;-)...

;-)... tiaa.. nie ma się co robić to trzeba myśleć o czymś
co nawet niekoniecznie musi nadejść? ;-)

w wersji uproszczonej całość skłąda się z dwóch części:
* opis wektora projektu
* opis wektora predykowanego jednostki

w pewnych sytuacjach jednostka ma przedstawioną pulę
alternatyw i trochę czasu żeby się zastanowić czy chce
podjąć decyzję co do wykluczenia części z nich.

potencjalnie ma to pewien wpływ na ewentualne koincydencje
z całością w przypadku lucky traf.

a przede wszystkim pozwala przedefiniować opis o sobie
na zawierający nieco inne ujęcie wektora.

no powiedzmy, że tutaj wektor to coś co pozwala opisać
tor lub potencjalne tory lotu muchy albo np. nietoperza.

czyli jest to takie rozwinięcie pojęcia:
obiekt i kierunek przesunięcia w czasie.

nieujmowalne w wersji papierowej dlatego nie jest
rozpowszechniane stosowne nazewnictwo w ogólnym
procesie nauczania.