seks jest miedzy fünf z sieben

1. Data: 2011-03-01 13:38:00

Temat: seks jest miedzy fünf z sieben
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wydaje mi się, że najgorszym kryzysem współczesnego małżeństwa jest
to, co różni małżeństwo od św. Józefa i Maryi. Czyli seks.
http://www.pardon.pl/artykul/13756/radio_maryja_seks
_jest_zlem_jozef_i_maria_audio

2. Data: 2011-03-01 13:47:43

Temat: Re: seks jest miedzy fünf z sieben
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

J-23 napisał(a):
> Wydaje mi się, że najgorszym kryzysem współczesnego małżeństwa jest
> to, co różni małżeństwo od św. Józefa i Maryi. Czyli seks.
> http://www.pardon.pl/artykul/13756/radio_maryja_seks
_jest_zlem_jozef_i_maria_audio

Taaa... Maria i Józef mieli siedmioro dzieci. Jezus był siódmy. Mówi
się że .....Maria zawsze dziewica.... Ciekawe jak to zrobiła po
szejściu ciążach. Niepokalane poczęcie mylą obecnie głupie katoliki z
dziewictwem i tym samym... Maria i Józef mając siedem dzieci, w tym
Jezus bez stosunku, to raczej lubili seks.

3. Data: 2011-03-01 16:00:55

Od: "zdumiony" <z...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nemezis" <s...@g...com> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...
> Taaa... Maria i Józef mieli siedmioro dzieci. Jezus był siódmy. Mówi

Nawet jak mieli więcej dzieci to Jezus był pierwszy

4. Data: 2011-03-01 16:04:19

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

zdumiony napisał(a):
> U�ytkownik "Nemezis" <s...@g...com> napisa� w wiadomo�ci
a.googlegroups.com...

> Nawet jak mieli wi�cej dzieci to Jezus by� pierwszy

Był ostatnim dzieckiem Maryji i Józefa, trzeba było tłuku chodzić na
religię. Bo niepokalane poczęcie znaczy....poczęcie bez
zapłodnienia....a nie dziewictwo tumanie.

5. Data: 2011-03-01 16:12:32

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"zdumiony" <z...@j...pl> wrote in message
> Użytkownik "Nemezis" <s...@g...com> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...

> Nawet jak mieli więcej dzieci to Jezus był pierwszy

Bzdety. Józef był patriarchą rodu- szejkiem, więc inni członkowie plemienia
(rodziny) też byli jego dziećmi itd. A w Nowym Testamencie wyraźnie
zapisano, że był już w bardzo podeszłym wieku, czyli miał uwiąd starczy -
impotencję. Stąd gdy matka przyszła doJezusa z braćmi i siostrami (członkami
rodziny) zapytał uczniów "kim są matka i rodzeństwo" i wykazał znacznie
bliższą łączność duchową z uczniami niż z pobratymcami - był ich guru.

6. Data: 2011-03-01 16:16:31

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Nemezis napisał(a):
a.googlegroups.com...

> Był ostatnim dzieckiem Maryji i Józefa, trzeba było tłuku chodzić na
> religię. Bo niepokalane poczęcie znaczy....poczęcie bez
> zapłodnienia....a nie dziewictwo tumanie.

To jest właśnie polska religijność, nikt nic nie rozumie ale stadko w
bezmyślność podporządkowane. Wychodzi absurd, bo miał starszych Braci,
więc jak był pierwszy z dziewicy nadodatek. Takie rzeczy właśnie
prostują na religii. A te fałsze i brak logiki biorą się z
celebrowania bezmyślego, czyli składa się kilka cnotliwych słów i
wielkiego religianta udaje.

7. Data: 2011-03-01 16:18:38

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Nemezis" <s...@g...com> wrote in message
b.googlegroups.com...

zdumiony napisał(a):
> [...]

religię. Bo niepokalane poczęcie znaczy....poczęcie bez
zapłodnienia....a nie dziewictwo tumanie.

Trutu-tutu. Wydzielina narządza jako rzecz nieczysta.
A parteno geneza zdarza się, choć niezwykle rzadko.
Potomkiem zawsze jest córka o dokładnie takim zestawie genów jak matka,
obecnie pasowałaby nazwa "klon".
Wywiedź, że Jezus, tak jak Kopernik był kobietą.

8. Data: 2011-03-01 16:18:38

Temat: Re: seks jest miedzy f?nf z sieben
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista napisał(a):
> "zdumiony" <z...@j...pl> wrote in message
a.googlegroups.com...

> Bzdety. J?zef by? patriarch? rodu- szejkiem, wi?c inni cz?onkowie plemienia
> (rodziny) te? byli jego dzie?mi itd. A w Nowym Testamencie wyra?nie
> zapisano, ?e by? ju? w bardzo podesz?ym wieku, czyli mia? uwi?d starczy -
> impotencj?. St?d gdy matka przysz?a doJezusa z bra?mi i siostrami (cz?onkami
> rodziny) zapyta? uczni?w "kim s? matka i rodze?stwo" i wykaza? znacznie
> bli?sz? ??czno?? duchow? z uczniami ni? z pobratymcami - by? ich guru.

A kosmici też tam lądowali, czy rok później?

9. Data: 2011-03-01 16:22:46

Od: Artur Górniak <a...@a...pl.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

J-23 <k...@g...pl> wrote:
> Wydaje mi się, że najgorszym kryzysem współczesnego małżeństwa jest
> to, co różni małżeństwo od św. Józefa i Maryi. Czyli seks.
> http://www.pardon.pl/artykul/13756/radio_maryja_seks
_jest_zlem_jozef_i_maria_audio

no wiecie.

chodził pacan sam.
nikt się do niego nie przyznawał.

no to mu jakieś własne g... wcisnęli.

a potem wołali... ratuj... ratuj.. siostrę...
a pozostali:
ratuj ratuj swoje dziecko...
a kapłani:
ratuj ratuj siebie...

no i widać kto wtedy najgłośniej szczekał.

bo wiecie... wtedy w ciążę można było zajść od pocałunku...

a ja mogę li tylko przepraszać.

Pozdrawiam.

Artur Górniak

10. Data: 2011-03-01 16:26:07

Od: Artur Górniak <a...@a...pl.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Artur Górniak <a...@a...pl.eu.org> wrote:
> bo wiecie... wtedy w ciążę można było zajść od pocałunku...

a powiem... co mi tam.

a) ja umiałem.
b) genetycznie moje nie było
c) a jaźni nie włożyłem

Pozsrawiam.

Artur Górniak

Ewolucja wykształciła u nas cechy, które z czasem doprowadzą do wymarcia ludzkości
Zbrodniarze w fartuchach
Re: A-Z of Islam !!!!!!!!!!!!!!
Re: A-Z of Islam !!!!!!!!!!!!!!
Re: The Religion of Islam!!!!!!!!!!!