sen, jego fazy i "zgrzyty"

1. Data: 2000-02-01 23:40:20

Temat: sen, jego fazy i "zgrzyty"
Od: "Tommy" <t...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawi mnie (bo i w zasadzie dotyczy) temat faz snu, przechodzenia z jednej
do
drugiej, zachowania ciala i umyslu podczas tego wszystkiego, no i zgrzytow
ktore
sie czasami zdarzaja (tak jak to jest w moim przypadku). Wiem ze temat ten
nie
jest do konca przebadany, ale co nieco wiadomo.
Jesli ktos moglby sie podzielic wiedza na ten temat lub zaproponowal jakas
dobra lekture, bede bardzo wdzieczny.
Odp. moga byc zarowno na priv jak i na grupe.

Pozdrawiam
Tomek

1. Data: 2000-02-02 00:38:12

Temat: Re: sen, jego fazy i "zgrzyty"
Od: "Voo" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

powiem jedno : http://www.vc.pl/agnes/

a dla koneserow tej tematyki :
http://free.polbox.pl/a/adamby/

Voo

1. Data: 2000-02-02 13:38:55

Od: "Tommy" <t...@m...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje, biore sie za lekture :)

Voo <p...@p...pl> w artykule pisze...

1. Data: 2000-02-02 20:21:05

Od: "MonikaP" <m...@b...zie.pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam "Nową teorię marzeń sennych" prof. Szewczuka. Naprawdę wnikliwa
analiza.
Pozdrawiam Monika P.

Tommy <t...@m...pw.edu.pl> napisał(a) w artykule
<877qse$fr9$1@sunsite.icm.edu.pl>...
> Ciekawi mnie (bo i w zasadzie dotyczy) temat faz snu, przechodzenia z
jednej
> Pozdrawiam
> Tomek

Jak sobie pomóc
Problemy ze snem. Szukam pomocy
Kompletnie off topic!
przeszlosc- co zrobic by sie od niej oderwac???
Re: a ja kocham !!!!