Kompletnie off topic!

1. Data: 2000-02-01 21:12:30

Temat: Kompletnie off topic!
Od: "Kubus Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, ze sa na grupie fachowcy od tych komputerowych klockow. Bo juz mnie
cos zaczyna trafiac! Co jakis czas nie mam dostepu do wiadomosci, a to z
tej, a to z innej grupy - to znaczy mam naglowki, ale otworzyc juz nie moge.
Inne w tym czasie chodza normalnie. Juz dwa razy mialam tak z p.s.p., ze
"zwierzakami', a teraz znowu jedna mi "padla". Czy ktos umialby wyjasnic ten
idiotyzm, czy to zlosliwe krasnoludki?
Dzieki z gory!
Bozena
Kubus Fatalista

1. Data: 2000-02-01 22:45:29

Temat: Re: Kompletnie off topic!
Od: n...@p...ninka.net szukaj wiadomości tego autora

"Kubus Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> writes:

> [...]
> "zwierzakami', a teraz znowu jedna mi "padla". Czy ktos umialby wyjasnic ten

Hm... z jakiego servera news korzystasz i z jakiego newsreadera?

Osobiscie stawiam na to, ze masz skopsanego newsreadera... mi sie tez
tak kiedys zdarzalo a bylo wynikiem buga w newsreaderze.
--
Nina (Mazur) Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2000-02-02 10:06:05

Od: "VAL" <v...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim zdaniem to sprawa serwera. Mialem podobne
klopoty do czasu gdy korzystalem z bezplatnych serwerow.
Teraz zmienilem na platny Rubikonu i klopoty sie skonczyly.
Koszt nie jest duzy. 122 zl. za rok, czyli 10,16 zl.za miesiac.
Pozdrawiam Val.

1. Data: 2000-02-02 15:27:37

Temat: Odp: Kompletnie off topic!
Od: "Lapti" <L...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik VAL <v...@r...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8791tb$92k$...@a...webcorp.com.pl...

> [...]
> Teraz zmienilem na platny Rubikonu i klopoty sie skonczyly.
> Koszt nie jest duzy. 122 zl. za rok, czyli 10,16 zl.za miesiac.

O czym Ty mowisz?
Mozesz korzystac ze wszystkich serwerow usenetowych za darmo... jak chcesz
to moze to byc nawet Internet Technologies
Ty placisz za konto e-mail a to nie ma nic wspolnego z usenetem....

Karol Kuryło "Lapti"
L...@s...com.pl lub L...@a...polbox.pl
http://www.strategie.com.pl
http://www.ceti.com.pl/~lapti
... i niech Allach pasie Twoje wielblady

1. Data: 2000-02-03 19:33:08

Od: "Kubus Fatalista" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lapti napisał(a) w wiadomości: <879n7o$j67$1@druid.ceti.com.pl>...

>Mozesz korzystac ze wszystkich serwerow usenetowych za darmo... jak chcesz

dzieki za dobre checi, juz sie odblokowalo.....
Bozena
Kubus Fatalista.

przeszlosc- co zrobic by sie od niej oderwac???
Re: a ja kocham !!!!
Re: Re: Czy kobieta może kochać dwóch mężczyzn jedno
Re: = Czy kobieta ... ?
kotylioniarze