Problemy ze snem. Szukam pomocy

1. Data: 2000-02-01 22:35:35

Temat: Problemy ze snem. Szukam pomocy
Od: "Dariusz Smus" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo proszę o pomoc !!!
Od dwóch lat nie przespałem ani jednej nocy normalnie.
Prowadzę bardzo intensywny tryb życia miałem poważne kłopoty dwa lata temu w
czego następstwie wystąpił ten problem.
Nie posiadam problemu z zasypianiem lub długością snu, lecz w ciąż śnią mi
się koszmary, ciągle coś, to co w dzień się dzieje to ciąg dalszy śni się w
nocy.
Rano wstaję bardziej zmęczony niż się kładę, mówię przez sen, krzyczę, budzę
się zalany potem.
Pomocy szukałem wszędzie u psychiatry leczyłem się Larivonem 30 mg ,
następnie Seronilem 20 mg później Estazolam 2 mg Prozakiem -bezskutecznie
jedyne co odchudziłem swój portfel jak by to mało byłem w Łodzi u księży
Jezuitów piłem ich zioła i nie widząc efektu zwiększałem dawkę aż dostałem
boleści żołądka. To nie wszystko byłem też u wróżek i bioenergoterapeutów i
też nic !! Nie pomaga wódka i inne używki
CO ROBIĆ ?!
Proszę o pomoc do kogo się zwrócić, co robić jak sobie radzić, kto może się
poważnie mną zająć a nie tylko brać kasę !
Mieszkam w Łodzi.
Darek

a...@p...onet.pl

1. Data: 2000-02-02 00:49:34

Temat: Re: Problemy ze snem. Szukam pomocy
Od: "Voo" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

po prostu otworz sie, nie szukaj przyczyny , a ona cie znajdzie.
ale dluga do tego droga, na poczatek polecam medytacje , lub
'po prostu' modlitwe - tylko 3 waruneki - szczera,regularna i gleboka.
twoj organizm - podswiadomosc cos chce ci usilnie powiedziec.

Voo

1. Data: 2000-02-02 10:44:33

Od: "VAL" <v...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mysle, ze trzeba zajac sie sprawa rozwiazania przyczyn koszmarow a nie
skutkow. Poszukal bym dobrego psychologa/terapeuty a nie psychiatry.
W Lodzi nie znam zadnego psychologa. Moze troche zwolnic tepo zycia
i odpoczac. Moim zdaniem leczenie koszmarow sennych srodkami
farmakologicznymi i ziolami jest malo skuteczne, chyba, ze uzyjesz
srodkow nasennych ktore wylaczaja podswiadomosc ale to tylko
pomoc dorazna i nie przynosi w skutku usuniecia przyczyny
Raczej terapia indywidualna pod okiem psychologa.
Pozdrawiam Val.

1. Data: 2000-02-02 12:00:31

Od: Baal <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadzam sie w pelni z Voo. Jesli jestes osoba gleboko wierzaca to modlitwa,
jesli nie to najprostsza, podstawowa medytacja, codziennie minimum pol godziny,
a po tygodniu zobaczysz pierwsze efekty. Nie musisz prosic o pomoc zadnych
specjalistow, jesli tylko chcesz mozesz sam sie wyleczyc. Jak? Nie robiac nic
szczegolnego, po prostu uczciwie i rzetelnie medytujac.

1. Data: 2000-02-07 23:40:37

Od: "Osoba Smiertelna" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mysle, ze "problemy i kompleksy" mozna zastapic spokojnie slowem "obawy".
Podswiadome i swiadome obawy dnia przychodza do nas w nocy i nas zra nas bez
skrepowania. To prawda, ze trzeba usuwac przyczyny - sam mozesz nie zdolac
ich zidentyfikowac, jednak mozesz wziac kartke papieru i postarac sie
zapisac dla samego siebie czego tak naprawde sie obawiasz, co zrobiles w
przeszlosci lub czego nie zrobiles, zastanow sie nad tym - moze nie wszystko
da sie odwrocic, ale moze da sie w jakis sposob zamknac i wyjasnic. Nie
oszukuj sam siebie - ta kartka papieru ma byc tylko Twoja - pamietaj o
sprawach, ktore mozesz uznac poczatkowo za absurd. Sa sprawy, ktore splywaja
po jednych jak woda po kacze, a w innych tkwia dlugo jak noz (wszystko
zalezy od natury danego czlowieka). Nie jestem lekarzem, nie mam tez
monopolu na prawde - uwazam jednak, ze jesli probowales juz nawet
medykamentow to w niczym Ci to nie zaszkodzi.

--
Pozdrawiam, Osoba Smiertelna
NIGDY NIE JEST ZA POZNO NA SZCZESLIWE DZIECINSTWO

"Dariusz Smus" <a...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
się
> poważnie mną zająć a nie tylko brać kasę !

Kompletnie off topic!
przeszlosc- co zrobic by sie od niej oderwac???
Re: a ja kocham !!!!
Re: Re: Czy kobieta może kochać dwóch mężczyzn jedno
Re: = Czy kobieta ... ?