senność, ospałość

1. Data: 2002-04-24 09:14:28

Temat: senność, ospałość
Od: "Zbychu" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Co może być przyczynną prawie ciągłej senności?? Wysypiam sie normalnie,
pożyje jakieś 3h i już mi sie oczy zamykają, kawa nie pomaga. Podejrzewam
niskie ciśnienie ale nie mam sprzetu do weryfikacji. Co może byś jeszcze,
brak witaminek? może anemia? może ....
Czym by sie do tematu zabrać?? (herbatki, leki, inne środki)

Zbychu
ps. ogólne wyniki wyszły OK

2. Data: 2002-04-24 21:10:37

Temat: Re: senność, ospałość
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> brak witaminek? może anemia? może ....
> Czym by sie do tematu zabrać?? (herbatki, leki, inne środki)

Ja mam podobny problem i to mniej wiecej od okresu dojrzewania. Teraz mam 28
lat.
Zaznaczam, ze przy okazji lecze sie na depresje i nerwice lękową.
Czy to ma jakis zwiazek?

Przyznam, ze cisnienie tetnicze u mnie jest w granicach normy.

Pozdrawiam
Tomek

3. Data: 2002-04-25 19:33:17

Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Przyczyna ciaglej sennosci moze byc depresja.

Elbarcadero

4. Data: 2002-04-27 09:59:37

Temat: Re: senność, ospałoś
Od: jacmac@*wytnij*go2.pl (Jacek) szukaj wiadomości tego autora

naskrobał:

>Przyczyna ciaglej sennosci moze byc depresja.
>

> Elbarcadero

Z tego co ja wiem o depresji, to jednym z wiodšcych jej objawów jest
właśnie bezsenność.

Jacek

5. Data: 2002-04-28 10:54:05

Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisal:
z tego co wiem o depresji...

No wlasnie,co wiesz o depresji?
-Podaj definicje.
Moze mylisz depresje z obsesja,w ktorej
pojawia sie bezsennosc.

Elbarcadero

6. Data: 2002-04-28 18:27:17

Od: jacmac@*wytnij*go2.pl (Jacek) szukaj wiadomości tego autora

naskrobał:

>Jacek napisal:
> z tego co wiem o depresji...
>
>No wlasnie,co wiesz o depresji?
>-Podaj definicje.
>Moze mylisz depresje z obsesja,w ktorej
>pojawia sie bezsennosc.

Chruję na to, więc wiem dosyć. Wiodącymi objawami są:
-obniżenie nastroju, utrata sensów
-myśli samobójcze
-wzrost poziomu lęku
-bezsenność lub spłycenie snu

J.

7. Data: 2002-04-30 12:29:50

Od: e...@w...net szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisal:
mysli samobojcze
obnizenie nastroju
utrata sensow
wzrost poziomu leku

Jest to przypadek zlozony,wykraczajacy poza ramy depresji.
Mam nadzieje,ze jestes pod kontrola lekarza.
W mlodosci duzo osob poszukuje sensu zycia.Wiaze sie to z obnizeniem
nastroju.
W szczytowej fazie z mysla
o samobojstwie.
Powinnes znalesc jakies zaiteresowanie.
Odnalesc w sobie wartosci i starac
sie je rozwijac.
Poczucie leku powieksza sie z wiekiem.
Z tym wiaze sie bezsennosc.
W USA dzieciom odczuwajacym leki,albo chociazby nadmierna
niesmialosc,podaje sie prozak, w malych dawkach.
Statystyki wykazaly,ze dziala skutecznie.

Zycze powodzenia
w walce z tymi przyleglosciami.
W rozkwice wiosny powinnes odnalesc radosc!

Elbarcadero

8. Data: 2002-05-09 11:53:23

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Osobiscie nie mialem depresji ale znam pare osob ktore na to choruja. Mojm
zdaniem najlepszym rozwiazaniem tego problemu jest aktywnosc fizyczna. Jezeli
oczywiscie sam z wlasnej nie przymuszonej woli zaczniesz cwiczyc najlepiej
bardzo intensywnie i w grupie osob ( to mobilizuje oczywiscie jesli ci ludzie
chca cwiczyc czyli raczej nie powinni byc to ludzie z depresja) to nawet nie
bedziesz mial czasu na 'glupie ' mysli. Wazne jest by byc aktywnym i to z
wlasnej nie przymuszonej woli. moim zdaniem w tej chorobie leki niewiele pomoga.
Pozdr.

9. Data: 2002-05-11 10:27:10

Od: jacmac@*wytnij*go2.pl (Jacek) szukaj wiadomości tego autora

naskrobał:

> [...]
>nawet nie bedziesz mial czasu na 'glupie ' mysli. Wazne jest by
>byc aktywnym i to z wlasnej nie przymuszonej woli. moim zdaniem w

Problem z wolą właśnie. Otóż jej się nie ma...
Działam tylko pod jakimś przymusem, gdy naprawdę coś jest konieczne
do wykonania.

J.

10. Data: 2002-05-11 10:41:36

Od: "ja\(dzia\)" <j...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moga to byc skutki uboczne lekow.

--
ja(dzia)
j...@k...net.pl
> [...]
> Czy to ma jakis zwiazek?
>
> Przyznam, ze cisnienie tetnicze u mnie jest w granicach normy.

kolano
Paciorkowiec
czat z Redaktor Naczelną WEGETARIAŃSKIEGO ŚWIATA.
Obrzezanie
Ksiazka medyczna - telperatura przy roznych schorzeniach