Re: separacja :I

1. Data: 2003-06-22 09:29:49

Temat: Re: separacja :I
Od: w...@g...pl (Elżbieta) szukaj wiadomości tego autora

> aleksandra gacek wrote:
> tamagochino <t...@N...gazeta.pl> napisał(a):
>
> widocznie wszyscy w grupie mają raczej udane zycie rodzinne -
> gratulacje , szczerze :)> nam nie wyszło :(, ale w necie znalazłam
trochę informacji,

Chyba jesteś w gorącej wodzie kąpana :)
Nie narzekaj, zobacz w jakim terminie napisałaś, ludzie imprezują
początek lata na kolejnym długim weekendzie. na grupie pozostała
nieliczna garstka. Poczekaj chociaż do poniedziałku to pewnie jakieś
odpowiedzi dostaniesz.
A wracając do tematu wątku, ja niestety nie pomogę, bo nie znam się na
tym w ogóle.
Może jakaś poradnia małżeńska udzieli wam informacji.

Elżbieta

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.rodzina

2. Data: 2003-06-22 11:01:43

Od: "aleksandra gacek" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

w...@g...pl (=?ISO-8859-1?B?RWy/YmlldGE=?=) napisał(a):

> [...]

Chyba tak, przepraszam, nie przywykłam do usenetowego tempa, nie chciałam
nikogo urazic,naprawdę się cieszę, ze sąludzie z udanym życiem rodzinnym i
oby takich więcej było :)
Życze udanego weekendu i wakacji :)
Pozdrawiam :0

3. Data: 2003-06-22 16:03:45

Od: "kolorowa" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aleksandra gacek" <t...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:bd42an$mfk$1@inews.gazeta.pl...

| Chyba tak, przepraszam, nie przywykłam do usenetowego tempa, nie chciałam
| nikogo urazic,naprawdę się cieszę, ze sąludzie z udanym życiem rodzinnym

Kompletnie nie rozumiem: za co przepraszasz?:)
Ja tu żadnych pretensji nie widzę, jedynie to, że Aleksandrze jest przykro,
że nie ma odpowiedzi.
Nie wiem, czemu Ania tak Cię zaatakowała - bo wybacz, Aniu, ale tekst typu:
"W zyciu prywatnym tez tak sie o byle co obrazasz? Moze dlatego te mysli o
separacji?" uważam za nieuzasadniony atak. I jeżeli ktoś w tym wątku
wuartykułował do kogoś jakieś pretensje, to właśnie Ty. No i potem chyba
Ananthe. Ale nie przysięgnę, bo czytałam po łebkach;)

Na temat separacji nie umiem się niestety wypowiedzieć.
--
Małgosia

Faktem jest, że są takie dni w tygodniu, gdy nikt nie odpowiada.

4. Data: 2003-06-22 17:14:34

Od: "Olka" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kolorowa" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
pl...
> [...]
> separacji?" uważam za nieuzasadniony atak. I jeżeli ktoś w tym wątku
> wuartykułował do kogoś jakieś pretensje, to właśnie Ty.

Także nie wiem, dlaczego Anka zareagowała w tak nieprzyjemny
sposób. Może mając złe samopoczucie, nie należy siadać do komputera...O.

5. Data: 2003-06-22 21:14:01

Od: "puchaty" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olka" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
> Może mając złe samopoczucie, nie należy siadać do komputera...O.

Ale przynajmniej samopoczucie, skoro złe, się nie popsuje,
A poza tym zawsze może się poprawić.
Nic tak dobrze nie robi jak ostra "szpila" we właściwe miejsce.

puchaty ;-)

--
"Mózg jest zanurzony w spermie zatem jak będziesz się
namiętnie masturbować to zwoje ci się zasuszą i się zaczną telepać :)

6. Data: 2003-06-23 00:30:27

Od: "Z. Boczek" <z...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wprąciłem się, gdyż kolorowa <v...@i...pl> i te mądrości
wymagają stanowczej erekcji:

> Kompletnie nie rozumiem: za co przepraszasz?:)
> Ja tu żadnych pretensji nie widzę, jedynie to, że Aleksandrze jest
> przykro, że nie ma odpowiedzi.

A nie mogło być tak, że ludzie po prostu nie mają pojęcia o prawnym
toku takiej sprawy i nie chcą po prostu pisać: "Sorry, ja nie wiem"?

Gdy czegoś nie wiem, nie informuję o tym w podobnych temu postach -
ale pokornie czytam :)

> [...]
> I jeżeli ktoś w tym wątku wuartykułował do kogoś jakieś pretensje,
> to właśnie Ty. No i potem chyba Ananthe. Ale nie przysięgnę, bo

Forma była oschła. Jednakże meritum posta Ani było jak najbardziej
rzeczowe - nie ma się co zaperzać czy krygować na ciszę.
Tym bardziej daleko owej formie do 'zabijania' :]
Z tej też przyczyny Ananthe IMHO się niepotrzebnie odezwała. Teraz -
z Jej przekonaniem 'nikt mnie nie przegada, wyszydzę każdego' -
zadyma jest (albo będzie) rozdmuchana bardziej aniżeli sedno wątku.

> Na temat separacji nie umiem się niestety wypowiedzieć.

Takoż i ja :)

> Faktem jest, że są takie dni w tygodniu, gdy nikt nie odpowiada.

Niewiedza albo brak dobrej woli, niestety. Jednak warto cierpliwie
czekać - a 8 godzin to zdecydowanie za mało na uznanie wątku za
martwy bo niedorozwinięty :)

--
Z poważaniem,
Z. Boczek

separacja :I
komitet rodzicielski
Zajrzyjcie-warto- może będziecie mogli pomóc
czy to normalne?
badania