Re: serce?

Data: 2007-02-13 17:24:29
Temat: Re: serce?
Od: "Łukasz Goran" <g...@o...pl>

Niestety znalezienie dobre lekarza nie jest łatwe. W mieścinie w której
meiszkam do lekarza mogę iść jak mam katar. Zazwyczaj moje wizyty kończyły
się rozłożeniem rąk i stweirdzeniem- ja tutaj więcej nie mogę zrobić- a jak
już mnie coś bolało to dostawałem środki przeciwbólowe jako pierwszą pomoc-
jak nie przestanie zobaqczymy. Więc nie bardzo mam ochote iść do lekarza
pierwszego kontaktu. Kiedyś ze względu na problemy z oddychanie udałem się
do pulmunologa- zrobiła prześwietlenie, spirometrie spirografie, ale przet
tym wszystkim postawiła diagnozę- astma, badania nie potwierdziły, leki
również ni epomagały, ale lekarka była nieugięta. Trzeba brać. Może ja
poprostu nie lubielekarzy. W sobbotę jka się uda pójdę do kardiologa
niestety prywatnie- niestety bo pomimo tego, że płacę dość duże składki na
ubezpeicznie nie mam jak z tego korzystać:) No ale on tez z fusów nie będzie
wróżył tylko zleci badania- a gdzie ja k...wa wykonam:) No najlepiej by było
przestać pracować a zacząć chorować:)
Łukasz Goran Gądzik
151731