serce?

1. Data: 2007-02-13 16:04:37

Temat: serce?
Od: "Łukasz Goran" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Objawy, czasowe duszności, przy mówieniu ciągłym przez powiedzmy
30-40min uczucie braku tlenu, szybkie skoki tętna np przy wejściu na piętro,
ostatnio pojawiło się uczucie przyspieszania bicia serca. To wszystko u
osoby trenującej amatorsko kolarstwo. Teraz okres przygotowawczy- około 40
godzin miesięcznie rower/ basen z przewagą roweru.
Może astma? Jakie badania by należało wykonać. Niestety nie mam dostępu do
lakarza któremu moghłbym zaufać:)
Łukasz Goran Gądzik
151731

2. Data: 2007-02-13 16:42:05

Temat: Re: serce?
Od: agatahevelke <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz Goran napisał(a):
> [...]
> godzin miesięcznie rower/ basen z przewagą roweru.
> Może astma? Jakie badania by należało wykonać. Niestety nie mam dostępu do
proponuje znaleźć zaufanego lekarza- w miare szybko

3. Data: 2007-02-13 17:24:29

Od: "Łukasz Goran" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Niestety znalezienie dobre lekarza nie jest łatwe. W mieścinie w której
meiszkam do lekarza mogę iść jak mam katar. Zazwyczaj moje wizyty kończyły
się rozłożeniem rąk i stweirdzeniem- ja tutaj więcej nie mogę zrobić- a jak
już mnie coś bolało to dostawałem środki przeciwbólowe jako pierwszą pomoc-
jak nie przestanie zobaqczymy. Więc nie bardzo mam ochote iść do lekarza
pierwszego kontaktu. Kiedyś ze względu na problemy z oddychanie udałem się
do pulmunologa- zrobiła prześwietlenie, spirometrie spirografie, ale przet
tym wszystkim postawiła diagnozę- astma, badania nie potwierdziły, leki
również ni epomagały, ale lekarka była nieugięta. Trzeba brać. Może ja
poprostu nie lubielekarzy. W sobbotę jka się uda pójdę do kardiologa
niestety prywatnie- niestety bo pomimo tego, że płacę dość duże składki na
ubezpeicznie nie mam jak z tego korzystać:) No ale on tez z fusów nie będzie
wróżył tylko zleci badania- a gdzie ja k...wa wykonam:) No najlepiej by było
przestać pracować a zacząć chorować:)
Łukasz Goran Gądzik
151731

Prośba o interpretacje wynikow-lekarz dopiera za 2 tyg
DE>PL tętniak rozwarstwiający aorty?
Badania wzroku
Wlosy po chemii nie odrastaja od 17 miesiecy
Duszności, problemy z oddychaniem