Badania wzroku

1. Data: 2007-02-13 09:09:50

Temat: Badania wzroku
Od: "pluton__" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Chodzi o badanie wzroku na prawo jazdy:
z ktorego rzedu nalezy odczytac literki, zeby
wynik badania byl pozytywny ?

A nawet ogolnie: ktory rzadek mozna przeczytac,
jezeli sie ma wzrok w okolicy 0 dioprtii ?

Sa gdzies w necie obrazy tablic badania wzroku ?

Od razu powiem, ze mam juz dozywotnie prawko jazdy,
wiec nie chce nic kombinowac :)

pozdrawiam
pluton

2. Data: 2007-02-13 11:50:51

Temat: Re: Badania wzroku
Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pluton__" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jezeli sie ma wzrok w okolicy 0 dioprtii ?
>
> Sa gdzies w necie obrazy tablic badania wzroku ?
>
> Od razu powiem, ze mam juz dozywotnie prawko jazdy,

Nie ma znaczenia ile czytasz rządków. Ja mam astygmatyzm od urodzenia,
czytam wszystkie rządki, a jednak miałem pewne problemy z otrzymaniem
zdolności od okulisty.
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2007-02-13 14:30:46

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jezeli sie ma wzrok w okolicy 0 dioprtii ?
>
> Sa gdzies w necie obrazy tablic badania wzroku ?
>
> Od razu powiem, ze mam juz dozywotnie prawko jazdy,

poszukaj w googlarce przepisy dotyczace badan do prawa jazdy, bo Twoje
pytania sa za bardzo szerokie

pozdr.

casus

Wlosy po chemii nie odrastaja od 17 miesiecy
Duszności, problemy z oddychaniem
[WARSZAWA] Usuwanie wrastających paznokci
Co pan doktor miał na myśli.?!?
Oczyszczanie organizmu